⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Jahn

Borettslaget hadde nett fra GET. Det fungerte! Styret i borettslaget valgte å gå over til fiber fra HomeNet. (overkjøring). Resultatet ble "overkjøring " ved monteringen. Ruteren ble satt bort i en krok så det ble dårlig signaler en vi hadde før. Vi har også tv i ett annet rom. Det kunne vi glemme. Da må vi kontakte en montør for å få den opp å gå. En kostnad som vi må ta selv. Tv bilder er brukbare MEN stopper opp i tide og utide. Ikke er det mulig å få byttet kanalene i "pakka". Vil en ha andre kanaler må en betale ekstra. Hos Get kunne vi bytte kanaler uten problemer.

Svar fra HomeNet
05.09.2018 21:17

Hei,  Vi takker for din omtale her på bytt.no .  Når det gjelder problemene du opplever med tjenesten er det noe vi ønsker å se nermere på. Ønsker her at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette.   Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (2)

Bra servise

Omtale av  Odd Ø

God hjelp for meg som ikke er datakyndig, og veldig hyggelige folk å snakke med.

Nyttig (0)

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Ruben

Dårlig kundebehandling. Dyrt. Gjemte betingelser.

Nyttig (1)

Lover lynraskt nett, leverer null nett

Omtale av  Stine

Har nylig byttet til fiber homenet i borettslaget (hadde før kabel fra get) og har fra denne dag ikke kunne spille musikk i stua eller strømme en serie uten hakking. Utrolig dårlig at de leverer en router som ikke gir nok signal og ber oss om å selv gå ut å kjøpe en dyrere router. Sjekker jeg selv hastighet er den nede i 15, men lovnad om 1000. Dette går ikke homenet - vi klager dette videre i borettslaget.

Svar fra HomeNet
05.09.2018 21:12

Hei,  Vi takker for din omtale her på Bytt.no.  Dette hørtes ikke bra ut. Dette er noe vi selvsagt ønsker å finne en løsning på. Ønsker derfor at du kontakter oss på 38990100 for et feilsøk.   Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (2)

Aldri vurder å bytte til Homenet

Omtale av  Simen R

Flyttet nylig inn for 4 uker siden og måtte bytte til homenet. De første 2-3 ukene hadde vi ikke trådløst nett i det hele tatt, og fikk beskjed om at bare kablet nett funker, og at de ikke kunne garantere trådløst nett. Vi ble bedt om å kjøpe ny ruter, så vi punga ut med enda 1000kr for å få nettet til å endelig funke. Det funka nogenlunde som det skulle, fikk nett og alt, men nede var det igjen etter en dag. Vi ble stått uten nedt i enda 4 dager, og de klarte til slutt å fikse det. 4 dager med fungerede nett gikk, og vi fikk melding om at ‘Kjære kunde. Nå skal problemet med sentralen være løst. Dersom du fremdeles ikke kommer på nett, må du restarte ruteren din’. Noe som er svært merkelig, da vi hadde fungerende nett i god tid. Nettet ble borte og vi måtte restarte ruter. Selv etter omstart så funka det ikke, og nå står jeg uten nett igjen. For ikke å nevne at vi betaler for 500/500 mb/s opp og ned, men får bare maks 200 opp og ned. Kundeservicen dems er forferdelig, ikke tåler de kritikk og ikke klarer de å hjelpe. Ringer du til homenet sin kundeservice, er det stor sjans for at du møter på en som har null peiling om det som angår din situasjon. En feiltakelse til fra Homenet, og vi går til medie med denne saken. Dette akter vi ikke å tape penger på.

Svar fra HomeNet
05.09.2018 19:47

Hei,  Vi takker for din omtale her på bytt.no .  Beklager her at du opplever tjenesten slik du beskriver her. Dette er noe vi selvsagt ønsker å ordne opp i, og ønsker derfor at du tar kontakt med oss igjen på telefon for et feilsøk.   Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Leverer halv hastighet, dårlig kundeservice.

Omtale av  Trond A. S

Nå er jeg som mange andre i praksis låst til Homenet fordi borettslaget mitt har avtale med de, men hvis jeg hadde hatt muligheten skulle jeg gjerne byttet. I dag så er jeg avhengig av å ha en 4G ruter i tillegg til linjen fra Homenet fordi tjenestekvaliteten er for lav. Når homenet fungerer så fungerer de greit. Jeg får mellom 50 og 80% av hastigheten jeg betaler for opp og jevnt 60% ned, noe som ikke er fantastisk men til å leve med.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:18

Hei Lasse, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Om du ikke mottar hastigheten og tjenestekvaliteten du skal ha, ønsker vi selvsagt å finne en løsing på dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Dårlig hastighet - prisen øker konstant

Omtale av  Lasse H

Har dårlige erfaringer med HomeNet. Hastigheten er langt unna den lovede, og derutover kommer der konstant meddelelser om prisøkninger - senest i dag hvor jeg mottok meddelelse om en månedlig leie på 19,- for modemet (som jeg i øvrigt kjøpte ved opprettelsen av forbindelsen. Har kun HomeNet da det i øyeblikket er den eneste leverandør i vårt område. Håper at det snart blir mulig å skifte til en annen leverandør.

Svar fra HomeNet
30.08.2018 21:18

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten din, dette ønsker vi selvsagt å fikse. Derfor ber jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk slik at du kan få hastigheten du betaler for. Når det kommer til modem leie osv, har du som regel 12 mnd gratis modem leie fra du tegner abonnement hos oss etter dette må man betale dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR