HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig missfornøyde. Ble lovet av dem å få lynrask nett, det stemmer ikke. Jeg har kontaktet kundeservice for å gi beskjed, eller løse problemene, de sier alt er bra hos oss. Jeg svarte det er kanskje bra hos dere, men det er ikke bra hos oss. Ingen hjelp. Får beskjed å kjøpe flere tjenester fra dem eller i butikken. Jeg har betalt nok synes jeg. Hadde Telenor fra før, veldig fornøyd med Telenor, fikk alltid hjelp. Sendte ny Modem uten ekstra kostnader.
Hei, dette høres ikke bra ut. Om du fortsatt opplever disse problemene anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe oss på 38 99 01 00. Litt avhengig om du har fiber eller adls/vdsl, men vi sender også ut nye modem uten ekstra kostnad for de fleste av våre kunder. Mvh Roar | HomeNet
Dårlig og ustabilt nett. Kan ikke game og se Netflix samtidig. Kan få kjøpt en annen box som skal være bedre, men fikk beskjed da jeg bestilte dette skulle være like godt som Telenor.
Hei, om dit nett ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan få ordnet opp i dette. Du kan ringe oss på 38 99 01 00. Mvh Roar | HomeNet
Elendig kundebehandling og elendig nettforbindelse. Har klaget siden dag 1 men de er ikke villige til å gjøre noe. Selgere som juger på telefonen og lover godt nett men de leverer noe som ikke kan brukes i det hele tatt. Møkkafirma. Så her er det forbrukerrådet neste.
Hei, dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve det vi lever. Om det er slik at det vi leverer ikke er slik som avtalt anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon, du kan ringe på 38 99 01 00. Om vi ikke får løst saken der så kan vi feilmelde den til vår teknisk 2.linje. Mvh Roar | HomeNet
Ca hver 3 mnd får jeg problemer med å komme på nett. Da må jeg restarte modem 4-7 ganger før jeg er online. I dag har jeg restartet ca 20 ganger. Får av og til opp at jeg er på nett men kommer ikke inn på noen nettsider. Så i dag var jeg nødt til å kjøpe datapakke til min tlf så jeg kan gå på nett. Så nå ser jeg ingen annen utvei en å finne en annen leverandør :(
Hei, dette er ikke slik nettet burde være. Her anbefaler jeg å ta kontakt med oss på 38 99 01 00. Da kan vi gjøre et feilsøk på din linje og om vi ikke får løst det der og da så lager vi en sak på det til vår teknisk 2.linje som kan ta det videre. Mvh Roar | HomeNet
Jeg skrev et par uker siden omtale hvor jeg sa at selv om forbindelse var stabilt og mye raskere enn jeg hadde hatt noensinne, får jeg maks 150 Mbit. Og så fikk jeg telefon fra dem og de sa at det ikke var bra nok og at de ønsket å komme tilbake for å undersøke saken. Og de kom, til og med på lørdag da jeg var hjemme, de testet og forbedret koblinger i deres koblingsboks, og bingo! Speedtest viser nå 950 Mbit både nedlasting og opplasting. Jeg må si at jeg er veldig imponert over hvor alvorlig de så på mitt hastighetsproblem og hvor rask og effektiv de reagerte. Well done HomeNet!
Hei, så bra å høre at du er fornøyd med vårt produkt. Om du opplever at noe skal endre seg er det bare å ta kontakt så kan vi få sett på det. Mvh Roar | HomeNet
Håller inte ingågna avtal. Arrogant kundeservice, när man framför en relevant klagan säger dom köp nytt modem.
Hei, her kjenner jeg ikke helt til saken, men det er ikke ønskelig at man sitter igjen med en sånn opplevelse. Men om du har blitt bedt om å kjøpe et nytt modem/ruter og mener dette er feil er det bare å ta kontakt med oss igjen så kan vi gjøre et feilsøk og feilmelde saken om vi ikke får løst den. Mvh Roar | HomeNet
Homenet bredbånd er bare selgere av bredbånd. Det verste med Homenet er at de ikke klarer å levere bredbånd rask. Kunden må vente månedsvis. Hvis kunden blir lei av ventetiden så truer de kunden med en bruddgebyr på 2500nok uten at kunden har fått noe smak av internett fra Homenet. De har avtale med mange forskjellige montør av bredbånd. I etterkant finner de ikke hvem skal montere bredbånd hos kunden. Verdens verste selskap er Homenet. Montør de har avtale med kontakter ikke kunden i det hele periode og Homenet vet ikke når installatøren skulle komme. Kunden venter og bare venter uten å få noe fra Homenet. Det er ren kriminalitet. Min anbefaling er at hvis noen ønsker bredbånd så må du finne et selskap som er ikke bare er selger av bredbånd liksom Homenet, men bredbåndsleverandør også.
Hei, her høres det ut som om det er snakk om levering i fiber, der stemmer det at det kan gå noe tid fra bestilling til levering, ettersom dette bygges ut felt for felt, og der er vi avhengige at det blir nok beboere som vil ha nett. Det stemmer også at man får et slik bruddgebyr om man går bort fra den avtalen, men det er ikke slik at man ikke kan gå ut av avtaler om det er slik at vi bruker for lang tid på vår leveranse. Mvh Roar | HomeNet