HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mere dårlig service har jeg aldri vært borti. Til og med dem som kommer å kobler opp viste ikke om oppkobling på 3 av datoene. Anbefaler ike homenet og betal heller 100 kr hos noen andre. Bestiller du av dem, kan du takke deg selv. Er bare dr***unger som ikke har peiling I det hele tatt. Lykke til dem som bestiller av homenet
Hei Ole, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men anbefaler deg å kontakte oss direkte slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i ditt inntrykk av oss. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Vi ble lurt til undertegne ett skriv på at vi var innterresert i fiber nett, ifølge person som var hos oss var det kun for å registrere hvor mange som var innterresert i vårt område. I dag fikk vi 2 fakt på 2x 9000. Vi ble oppringt for norn uker siden av selger fra Homenet og oppgordrett til å bestille. Jeg fortalte at dette ikke var aktuelt for oss. Vi har spurt om kopi av vår bestilling men ikke mottat denne fra homenet.
Hei, Sven! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chatløsningen vår via www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre og gi deg informasjonen du trenger samt hjelpe deg videre med din henvendelse. Våre åpningstider er fra kl 08-21 mandag til fredag Chatløsningen er også åpent fra 10-15 på lørdag og søndag. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kunne sikkert skrevet en bok med negative tilbakemeldinger men velger heller å stille ett spørsmål til HomeNet? Syns dere det er normalt og god kundeservice å måtte vente over 10 uker får å få tilkobling av fiber når dere lovde at det skulle være oppe å gå mellom 6-8 uker?
Hei Gio, Jeg er dessverre ikke kjent med din leveranseprosess da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er selvfølgelig leit å høre at du opplever å vente lenge på fibertilkobling. Dessverre har forsinkelser forekommet gjennom en vanskelig tid preget av karantene hos montørene våre kombinert med sommeravvikling. Vi håper vi får muligheten til å imponere med lynraskt fibernett når leveransen er gjennomført. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Ingen IPv6, der med kan jeg ikke bruke SSH for å logge meg på enhver maskin i Home_Net-nettverket hos min mor. Vanskelig med fjernstøtte da. Får heller ikke til "IP-forwarding" for å koble meg til en spesifikk maskin på nettverket.
Hei Harald, Remote access via SSH kan også settes opp via IPv4, men du må selv administrere slike løsninger med tanke på endringer i brannmur på routeren. Eventuelt kan tredjepartsprogrammer som eksempelvis teamviewer benyttes for enklere oppsett av fjernstøtte. Håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden, og takker for ærlig tilbakemelding! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Stabil levereanse, god pris og god kundeservice alt i alt også. Fin ip tv løsning har de også. Hadde fått fem stjerners hvis routerene deres hadde vært bedre.
Hei Thomas, Godt å høre at du stort sett er fornøyd! Mange takk for flott tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Jeg fikk for et og et halvt år siden besøk av en selger fra HomeNet. Han solgte meg fiber med lovnad om at fiber kunne føres inn til huset via luftlinje slik som strømmen min. Dette var essensielt for at jeg ønsket tjenesten da jeg forklarte at det var helt uaktuelt å grave opp asfalten i min innkjørsel. Jeg skrev derfor under på nettbrettet han hadde med. I ettertid krever HomeNet at jeg selv må grave kabelen inn til huset selv om avtalen med selgeren var å få det inn med luft. De begrunner det at det er kun ord mot ord og at i kontrakten står det at huseier selv må få kabelen inn til huset. Da jeg ringer selskapet bekrefter en av kundebehandlerne at det er et kjent problem med at deres selgere lover for mye, men selskapet tar ikke noe ansvar for dette. Jeg føler meg lurt og har klagd selskapet inn for Brukerklagenemda. Avbestillingsavgiften for min avtale er på 9 000 kroner, så jeg må når finne ut hvordan jeg kvitter meg med dette selskapet først som sist. Min anbefaling er et helt klart, STYR UNNA!
Hei. Jeg tror kanskje å si at det er et kjent problem er litt mye, men den type sak er ikke ukjent for oss. Vi er desverre nødt til å forholde oss til det vi har av skriftlig dokumentasjon for avtalen da det blir umulig for oss å vite hva som stemmer når det ikke er dokumentert noe sted. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Stort sett bare plaget de årene vi hadde Homenet. Det hele toppa seg da en selger kom på døra uten å presentere seg og forklarte at vi kunne betale 300 for å få konkurranse med Telenor. Da jeg sa jeg ikke forsto resonnementet lo han og kjørte sin vei.
Hei, Eskil! Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men dette er noe vi definitivt tar med videre hos oss. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper at vi kan kunne imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net