HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå er jeg som mange andre i praksis låst til Homenet fordi borettslaget mitt har avtale med de, men hvis jeg hadde hatt muligheten skulle jeg gjerne byttet. I dag så er jeg avhengig av å ha en 4G ruter i tillegg til linjen fra Homenet fordi tjenestekvaliteten er for lav. Når homenet fungerer så fungerer de greit. Jeg får mellom 50 og 80% av hastigheten jeg betaler for opp og jevnt 60% ned, noe som ikke er fantastisk men til å leve med.
Hei Lasse, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Om du ikke mottar hastigheten og tjenestekvaliteten du skal ha, ønsker vi selvsagt å finne en løsing på dette. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har dårlige erfaringer med HomeNet. Hastigheten er langt unna den lovede, og derutover kommer der konstant meddelelser om prisøkninger - senest i dag hvor jeg mottok meddelelse om en månedlig leie på 19,- for modemet (som jeg i øvrigt kjøpte ved opprettelsen av forbindelsen. Har kun HomeNet da det i øyeblikket er den eneste leverandør i vårt område. Håper at det snart blir mulig å skifte til en annen leverandør.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten din, dette ønsker vi selvsagt å fikse. Derfor ber jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk slik at du kan få hastigheten du betaler for. Når det kommer til modem leie osv, har du som regel 12 mnd gratis modem leie fra du tegner abonnement hos oss etter dette må man betale dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
I've had homenet for 2 years now, and only experienced 1 outage for 12 hours (someone pulling the wire at the junction). Their service is superb, with very honest chats online about their competition, and a really reliable and stable net.
Hi, Thank you for your mention here at bytt.no. Sincerely Mads | HomeNet
I have never experienced such a low speed. According to speedtest it is 1 Mbps on download (!). Really disappointed. let's see if they react on the claim
Hi, Sorry to hear this, we would like that you contact us by phone so we can take a futher troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
HomeNet fremstår som veldig forvirrende da de sender ut meldinger ved stengning av nett f.eks. der det blir informert om gebyrer osv om man ikke betaler, det er ok. Det som etter betalt regning skjedde var at jeg allikevel fikk gebyr på 500(!!!) for stengt linje. "Nei jo, det er to forskjellige ting" En melding som sier "Du vil få 500,- i gebyr om det ikke betales innenfor tiden" og en melding som sier "Du får et gebyr på 500,- på neste regning" av ingen grunn fikk jeg denne. Snakket med kundeservice som "Viser til samtaler" og "jeg ser du ikke har ringt" da og da... Snakk om og hjelpe en kunde å få oversikt, ved å si at han lyver. Ikke fornøyd med HomeNet, ikke fornøyd med linjen som har vært utstabil (men de ser ikke noen feil her, det må være routern min) som forsåvidt er helt ny, og takler nettet mer en bra nok. Nei, dette er ikke noe jeg anbefaler videre til noen. Synd man bor i blokk.
Skuffet. Enormt sving på nett, sittet en kveld og kjørt hastighetstester på nett og går fra ingenting og maks 19mbps. Under halvparten av hva lovet. Stopper opp hvert femte minutt. Montør ryddet ikke opp etter seg, støv fra borring og strips avklipp slengt rundt på parketten.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette er ikke greit , vi ønsker selvsagt å finne en løsning på denne varierte hastigheten du opplever. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Dette med montøren må vi bare beklage, skal ta dette videre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettet fungerte bra de første 2 årene, men de 2 siste har jeg hatt en del problemer og dermed måtte si opp abonnementet mitt. Dette var pga utdatert modem og kundeservice var behjelpelig med å finne en greit løsning på avslutting av kundeforholdet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no og de 2 årene du var kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde om dette er noe du skulle ønske, om ønskelig kan vi få noen på salg til å ringe deg å gi deg et tilbud. Vennlig hilsen Mads | HomeNet