HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettet fungerte bra de første 2 årene, men de 2 siste har jeg hatt en del problemer og dermed måtte si opp abonnementet mitt. Dette var pga utdatert modem og kundeservice var behjelpelig med å finne en greit løsning på avslutting av kundeforholdet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no og de 2 årene du var kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde om dette er noe du skulle ønske, om ønskelig kan vi få noen på salg til å ringe deg å gi deg et tilbud. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet fungerer på normal måte.. Det er en billig leverandør av internett som vi er fornøyd med.
Hei Stig, Vi takker for din omtale her på bytt.no, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Skremmende dårlig internett. Enda dårligere kundeservice. Blir aldri fikset heller. Forventer snart at dere betaler 4g regningen min.
Hei, Beklager å høre at internettet ikke funker som det skal, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Får du ikke det du betaler for skal vi også kompensere for dette. Ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan finne en løsning. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundeservicen er helt elendig! Man bruker en evighet på å få snakket med noen på kundeservice! Etter å fått snakket med noen på kundeservice, så blir ikke problemet løst! De tåler ikke at jeg og andre kunder kritiserer de på Facebook og blokker meg og andre fra å kommentere på deres Facebook side! Hastigheten er elendig og man mister til tider helt nettet også! Man for aldri den hastigheten man betaler for! Bare rot med å returnere modemet, da de påstår at man ikke har returnert modemet! Enda man har bevis på det! Jeg er glad for at jeg ikke er kunde i dette svindlerfirmaet lengere! Jeg håper de går konkurs!
Ble lovet 50/20 nett, endte opp med 1-7 bredbånd... Hadde da hatt nettet i 8 dager, og med 14 dagers angrerett ville jeg da avbryte abonnementet. Men siden det hadde gått over 14 dager siden jeg BESTILTE nettet, så påstår de jeg var bundet. Dårlig behandling og lover ting man ikke får!
Hei Truls, Slik skal det selvsagt ikke være, skulle vi ikke kunne levere det som står i henhold til avtalen din skal vi heller ikke holde det til noe binding av avtale. Derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å finne ut av dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ustabilt og elendig. Aldri skrevet tilbakemelding før, men dette er det verste jeg har opplevd.
Hei Kris, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og få en bra og ikke minst stabil linje. Derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Useriøst, du får ikke hva du betaler for. Elendig kundeservice.
Hei, Dette må vi finne en løsning på, du skal selvsagt få det du betaler for. Derfor be jeg det ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, skulle vi ikke klare å fikse dette kan vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vennlig hilsen Mads | HomeNet