HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!
Hei Elling Beklager at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke lov til å diskutere enkelt saker offtentlig, men gjerne kontakt oss direkte på enten chat eller +47 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på problemet med deg og hjulpet deg med dette Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Homenet
Best å holde seg unna. Vi fikk bekreftet på sms at homenet skulle ordne oppsigelsen overfor telenor mtp oppsigelsesfrist. Det ble ikke gjort og vi fikk betale til begge leverandører for mer enn en måned :( Hjemmekontorløsningen fra kommunen fungerer heller ikke lenger fordi man ikke får sendt den store datapakken som kreves til innloggingen. Kundeservice har ikke teknisk kompetanse til å ordne opp i dette. Hjemmenettet er også ustabilt, på lik linje med telenor.
Hei Thomas, det er meget beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte enten på telefon +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller e-post slik at vi får hjulpet deg med dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Byttet fra Telenor til homenet. Gjorde ingen andre endringer ettersom de leverer på samme fiber. Nå faller nettet ut i kortere perioder flere ganger hver dag. Det er sjelden borte mer enn ett minutt av gangen men det er nok til at online gaming og streaming stopper opp
Hei Herman, Dette ønsker vi å fikse for deg! Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. MvH Jonas | HomeNet
Det oppsto et brudd på linjen som varte et halvt døgn, vi får ingen som helst beskjed. Jeg måtte grave den fram selv. Ellers ok kvalitet på bredbånd, bortsett fra modemet som har dårlig dekning i huset. Jeg byttet til HomeNet fordi de hadde en bra pris på bredbånd på kobberlinjen til Telenor, et produkt som koster dem veldig lite, og Telenor tar seg jo av vedlikeholdet. Etter hvert har prisen gått opp, og eneste måten å beholde en noenlunde levbar pris er å mase på kampanjepris på nytt hvert år.
Hei Yoki. Jeg kan dessverre ikke snakke om ditt personlige abonnement her grunnet personvern, men ønsker veldig å sjekke opp i dette. Fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Fikk nytt fibernett i borettslaget men HomeNet klarte å registrere meg på feil leilighet og har hatt dårlig internett eller ingen internett siden. Chattet med de i går og de sa det skulle være løst på 20 min, noe det ikke ble. Måtte sitte i telefonkø i 30 min dagen etter for å prøve å fikse det. Har fortsatt ikke internett og har brukt opp all dataen min pga HomeNet. Dårlig!!!! Forblir kunde mot min vilje da det er borettslaget som velger her.
Hei, Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Ønsker å få løst dette for deg her, men har ikke nok kjennskap til din sak. Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100, eller chat via våre hjemmesider slik at vi får sett videre på din sak. MvH Jonas | HomeNet
Vi fikk melding 1 desember om at Telenor fibernett ble stengt og at HomeNet skulle åpne fibernettet. Vi skjønte ingenting, fordi vi hadde ikke fått noe melding om når vi skulle motta utstyret til nett og tv. Vi ringte og da fikk vi vite at det var forsinket med posten og skulle komme rundt den 5 des. Vi fikk til tv etter et døgn og fikk trådløst modem i går. Dette er for dårlig. Så vi har ikke hatt nett på 5 dager. I tillegg har vi funnet ut at det selger sa, ikke stemmer med noen kanaler som vi ikke får i RiksTV pakken. Den ekstra boksen til nettet, (forsterker) funker ikke, får ikke kontakt med den. Vi sier opp hele greia og går tilbake til Telenor. Bedre nett og godt utvalg på tv.
Hei, Angående disse problemene så er det ønskelig at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan hjelpe deg med å få de løst. Mvh Mohammed | HomeNet
Sykt av et scam-firma. Ble lovet oppkobling av nett i løpet av 2 uker. Etter 1 1/2 uke ringer jeg for å forsikre at det holder det de lover (da nett var essensielt for meg med hjemmekontor). Da strekker de det én une til. Ringer igjen etter 3 uker enda flere forsinkelser. De sier at de ikke har noen ledige montører. Så velger jeg å si opp bestillingen (ikke avtale). Så plutselig får jeg en faktura på 2500kr. Kundeservice setter seg fast på at det er angrefrist. Hvilket helvet*** angrefrist når dere ikke har levert et eneste produkt, og ikke har dere heller fått kontakt med montører. Jeg betaler ikke 2500 for at en tulling hos dere klikker på en par museklikk. Sender en mer detaljert beskrivelse inn til dem og bestrider fakturaen. Nå har jeg fått inkasso fra Gothia AS (at disse tør å jobbe med en så uproft selskap, sier mye om Gothia AS). Kontaktet Gothia AS umiddelbart og ber om at saken taes videre til forliksrådet slik at dette kommer ut i lyset. Gjør dere selv en tjeneste. Ikke kontakt et slikt useriøst firma. Lang ventetid, ingen respons i supporten og sjelløse konsulenter som bare er ute etter angrefrist-pengen da de bare strekker installeringen lengre og lengre.
Hei Frank, Grunnet personsvernsregler så kan jeg desverre ikke saken din på offentlig forum, men utifra hva du skriver her så har du angret en bestilling etter angrefristen har gått ut. Da vil normale avtalevilkår gjelde hvor man får anulleringsgebyr for angring utenfor angrefrist. Om du ønsker å ta dette videre med oss så ber vi deg kontakte oss direkte på tlf 389 90 100 eller via vår chat løsning på www.homenet.no. Mvh Mohammed | HomeNet