HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sykt av et scam-firma. Ble lovet oppkobling av nett i løpet av 2 uker. Etter 1 1/2 uke ringer jeg for å forsikre at det holder det de lover (da nett var essensielt for meg med hjemmekontor). Da strekker de det én une til. Ringer igjen etter 3 uker enda flere forsinkelser. De sier at de ikke har noen ledige montører. Så velger jeg å si opp bestillingen (ikke avtale). Så plutselig får jeg en faktura på 2500kr. Kundeservice setter seg fast på at det er angrefrist. Hvilket helvet*** angrefrist når dere ikke har levert et eneste produkt, og ikke har dere heller fått kontakt med montører. Jeg betaler ikke 2500 for at en tulling hos dere klikker på en par museklikk. Sender en mer detaljert beskrivelse inn til dem og bestrider fakturaen. Nå har jeg fått inkasso fra Gothia AS (at disse tør å jobbe med en så uproft selskap, sier mye om Gothia AS). Kontaktet Gothia AS umiddelbart og ber om at saken taes videre til forliksrådet slik at dette kommer ut i lyset. Gjør dere selv en tjeneste. Ikke kontakt et slikt useriøst firma. Lang ventetid, ingen respons i supporten og sjelløse konsulenter som bare er ute etter angrefrist-pengen da de bare strekker installeringen lengre og lengre.
Hei Frank, Grunnet personsvernsregler så kan jeg desverre ikke saken din på offentlig forum, men utifra hva du skriver her så har du angret en bestilling etter angrefristen har gått ut. Da vil normale avtalevilkår gjelde hvor man får anulleringsgebyr for angring utenfor angrefrist. Om du ønsker å ta dette videre med oss så ber vi deg kontakte oss direkte på tlf 389 90 100 eller via vår chat løsning på www.homenet.no. Mvh Mohammed | HomeNet
Det kom en selger på døren en kveld og tilbø oss 3 x hastighet enn Telenor, samt bundle tilbud med Rikstv og alt til lavere pris siden monopolet til Telenor var over i vårt område. De skulle levere 300/300, med 3 noder. Vi hadde dårlig nett fra dag èn og hadde bare fått 2 noder (løgn fra selger nr.1). Vi fikk 3dje node, men nettet har ikke blitt noe særlig bedre. Kundeservice ble lei, og ba meg kjøpe eget utstyr. Vi nekter, og har truet med forbrukerloven. De jobber nå med å forbedre, men ennå er det ikke i orden. I tillegg bundlet de tilbud med Rikstv. Vi var allerede rikstv kunde, men han sa at det ikke gjorde noe, og vi kunne bruke alt utstyret vi hadde fra før. Samt at vi fikk en appletv gratis (Løgn nr 2). Dette er et selskap som ikke leverer det de lover, og har ikke kontroll på hva selgere selger. Styr unna!
Hei Christian, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår database, men utifra hva du skriver så er det wifi du har utfordringer med. HomeNet har en løsning som skal passe de aller fleste sine behov, om vår løsning ikke dekker behovet ditt så har du mulighet til å gå til innkjøp av eget utstyr. Angående manglene TV utstyr så kan du kontakte oss dirkete på tlf 389 90 100 slik at vi kan få ordnet det. Mvh Mohammed | HomeNet
1 år siden dørselger var på døren, utsettelser flere ganger. I tillegg til brunbjørn opplegget etterhvert. Lite og dårlige oppdateringer. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, fortsatt ikke fått svar på 2/3 ganger. Småspydige når vi først fikk kontakt. Homenet har ikke levert varen og har ikke en tilfredstillende kundeservice, likevel må man betale 9000kr for å komme seg unna dette. Selgeren gjorde et godt førsteinntrykk for firmaet, men skinnet kan bedra. Homenet anbefales ikke!
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men vil beklage at området du hører til er berørt av forsinkelser på grunn av omstendigheter rundt vår tidligere entreprenør. Når det kommer til kontakten du har hatt med kundeservice er det selvsagt ikke slik det skal være, vi takker for tilbakemeldingen og tar med oss dette videre. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Vi bestilte Home nett, fikk kun en del av tre. I tillegg blokkerte de den gamle linjen våres slik at det var umulig å komme på nett. Har gått uten internett i flere dager grunnet home nett sitt rot, de klarer heler ikke å åpne linjen som de har stengt(blokkert). Brukte fire timer på tlf, og fikk kun misvisende informasjon og ingen løsning. Anbefaler folk å holde seg unna denne leverandøren. Derre risikerer å stå uten nett, isteden for med.
Hei Paul, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, det beklager vi. Ved overgang fra tidligere leverandør til oss skal det ikke være noe nedetid, dersom utstyr er forsinket i posten eller lignende skal man kunne bruke tidligere leverandør sitt utstyr på vår linje frem til du mottar vårt utstyr. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Vi har hatt Homenett siden de kom på døren da de skulle bygge ut fiber i næromerådet. Vi godtok et tilbud på 12 mnd som var en ok pris. Nå har de mnd gått ut og vi ville ha et nytt tilbud. Vi fikk et tilbud, men kundeservice hadde ikke "aktivert" det så vi ble trukket dobbel pris. Selv om vi gjorde alt vi ble bedt om så var det oss det gikk ut over. Kundeservice har ikke vært flinke og vil ikke tilbake kreditere. Sånne problemer vi hadde med Telia/Get ble fikset uten noen problemer. Hos Homenet krever de dokumentasjon, og selv om du har levert det. Så vil de ikke ta hensyn til det.
Hei Vegard, dette ønsker vi ordne opp i. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum, veldig fint om du kan kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, e-post eller via chat på nettsiden vår slik at vi får hjulpet med dette! :) Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Jeg har vært kunde hos dem, har hatt problem med linje teknisk avdeling oprettet ikke saken før en e måneder, brukt cirka en måneder til å oprette saken til slutt etter to måneder sa de du kan ikke få stabil linje med hastight som står og kreditert ikke noe av de månden( de kun kreditert for to måneder som jeg alerede har flyttet til en annen leverandor.
Hei, jeg er dessverre ikke kjent med din sak men om du kontakter oss direkte på telefon +47 38 99 01 00, via chat på hjemmesiden vår eller via e-post skal vi få hjulpet deg med dette. Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Er så ustabilt som det går an. Det er snart sånn at jeg er heldig om jeg får sett ferdig en film. Dere skylder på mye "trafikk" i området, men ingen av naboene har sånne problemer med andre leverandører.
Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se videre på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net