Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg var fornøyde

Omtale av  Tsega

Jeg var veldig fornøyde aldri klaget.det var gode servise. Som kunde jeg var glede meg om Honnett tusen takk.

Svar fra HomeNet
15.02.2023 09:56

Hei Tsega, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og dersom det skulle oppstå noen problemer så er vi alltid en telefon unna. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice og ingen kobling etter å ha ventet 5 måneder

Omtale av  Arshad

Ventet i 5 måneder på å få en montør til å komme til oss. Ringte og snakket med kundeservice hver uke og fikk beskjed om dette purrer de videre til teknikksavdeling. Kort sagt de klarer ikke å lever inn tjenesten de lover å lever inn. I tillegg vil de at kundene skal betale 9000kr hvis mann ønsker å avbryte en avtale , selv om feilen ligger hos dem.

Svar fra HomeNet
15.02.2023 09:56

Hei Arshad. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men ønsker at du tar kontakt med oss direkte på telefon 38990100, chat via vår hjemmeside eller mail slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect

Nyttig (0)

Kundeservice som ikke holder mål

Omtale av  Fredrik J

Har nå prøvd og bytte eier på abonnement, først skulle bekreftelse komme på sms, fikk ikke noen. Kontaktet kundeservice på nytt, da var det feil på sms utsendings programmet, bad da om og få på mail. Fortsatt ikke noe. Kanskje feil på alt??

Svar fra HomeNet
15.02.2023 09:56

Hei Fredirk, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelesen med oss! Om det er fortsatt slik at du ikke har mottatt bekreftelse på eierskifte så ønsker vi at du kontakter vår abonnementsavdelingen på tlf 389 90 100 (tastvalg 2) slik at de kan få dette utført! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat

Nyttig (1)

Kjeltringer og banditter!

Omtale av  Andreas

Det kom en selgere på døren min som lovte det ene og det andre, men det jeg egentlig fikk var 3 abonnement med bindigstid i 1 år, noe som absolutt ikke var avtalen!? Prøvde å si opp de abonementene jeg ikke skulle ha, men det ble avslått umiddelbart av GlOBALCONNECT! HOLD dere langt unna selgere som blir sendt av GLOBALCONNECT!! De er manipulerende, og løgnere!! Skal ALDRI bruke Globalconnect etter endt bindingstid, og ordet skal sprees!

Svar fra HomeNet
03.03.2023 13:43

Hei Andreas Er dessverre ikke kjent med din sak, det er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal utføre sine salg. Dersom du har en slik opplevelse hos oss ønsker vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Gjerne kontakt oss på +47 38 99 01 00 mellom 08:00 til 21:00 fra mandag til fredag, slik at vi kan se på din sak. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect

Nyttig (2)

Uten internett i over et døgn, elendig kundeservice

Omtale av  Andreas

Mest useriøse internett leverandøren jeg noen gang har hatt, styr unna. - Etter et døgn uten internett klarer de fortsatt ikke svare på verken hva som er galt, eller når det blir fikset - Elendig kundeservice som slutter å svare og ignorerer meg Har vært uten internett i over et døgn. Skrev først til kundeservice i går kveld, etter å ha ventet en god stund fikk jeg beskjed om at det var forventet fikset i løpet av kvelden. Tok kontakt på nytt i dag og får nå samme beskjed "forventer at det er fikset i løpet av kvelden, noe mer konkret har vi ikke". Deretter spør jeg hva som er feil og da blir jeg ignorert, selv etter at jeg sender en ny melding og etterlyser svar er det helt stille.

Svar fra HomeNet
15.02.2023 09:55

Hei Andreas, Vi hadde en større systemfeil i forrige uke som dessverre påvirket flere kunder, feilen oppsto rundt 18-19 og ble rettet dagen etterpå. Vi hadde i denne perioden mye trafikk inn til vårt kundesenter, men alle henvendelser ble besvart så lenge man holder plassen sin i kø på chat/telefon. Jeg er dessverre ikke kjent med samtalen du har hatt med oss, men må beklage hvis du opplever å ha blitt ignorert. Ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Med vennlig hilsen Ingvild | Global Connect

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Meget ustabilt nett, og ingen god hjelp på kundesenter.

Omtale av  Howie

Homenet klarte å selge fiber til meg via dørselger i fjor, og jeg har aldri hatt så dårlig og ustabilt nett med 10 år på kabel, som jeg nå har med fiber nå i ett år.. Kundeservice gir heller ingen god hjelp.. jeg ville styrt unna og valgt noen andre..

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:37

Hei Howie, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi vil gjerne finne en løsning for deg her, men trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | GlobalConnect

Nyttig (1)

Helt elendig internett

Omtale av  Per O

Har hatt mer problemer med HN på 1 mnd enn med Telenor på 21 år. Var så dum å bytte til HN pga pris, nå skjønner jeg hvorfor de er litt billigere, flere ganger i døgnet faller hastigheten så det ikke går å lese avisen engang, når det er som værst får jeg ikke målt hadtigheter engang, må koble ut utstyret hele tiden. Prøvde å skrive hva jeg egentlig mener her men da ble jeg sensurert!

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:37

Hei Per, Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette ønsker vi selvfølgelig og gjøre noe med. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller via vår chatløsning på privatsiden så vi kan komme frem til en permanent løsning. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR