HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nå prøvd og bytte eier på abonnement, først skulle bekreftelse komme på sms, fikk ikke noen. Kontaktet kundeservice på nytt, da var det feil på sms utsendings programmet, bad da om og få på mail. Fortsatt ikke noe. Kanskje feil på alt??
Hei Fredirk, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelesen med oss! Om det er fortsatt slik at du ikke har mottatt bekreftelse på eierskifte så ønsker vi at du kontakter vår abonnementsavdelingen på tlf 389 90 100 (tastvalg 2) slik at de kan få dette utført! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Det kom en selgere på døren min som lovte det ene og det andre, men det jeg egentlig fikk var 3 abonnement med bindigstid i 1 år, noe som absolutt ikke var avtalen!? Prøvde å si opp de abonementene jeg ikke skulle ha, men det ble avslått umiddelbart av GlOBALCONNECT! HOLD dere langt unna selgere som blir sendt av GLOBALCONNECT!! De er manipulerende, og løgnere!! Skal ALDRI bruke Globalconnect etter endt bindingstid, og ordet skal sprees!
Hei Andreas Er dessverre ikke kjent med din sak, det er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal utføre sine salg. Dersom du har en slik opplevelse hos oss ønsker vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Gjerne kontakt oss på +47 38 99 01 00 mellom 08:00 til 21:00 fra mandag til fredag, slik at vi kan se på din sak. Vennlig hilsen Mathias | GlobalConnect
Mest useriøse internett leverandøren jeg noen gang har hatt, styr unna. - Etter et døgn uten internett klarer de fortsatt ikke svare på verken hva som er galt, eller når det blir fikset - Elendig kundeservice som slutter å svare og ignorerer meg Har vært uten internett i over et døgn. Skrev først til kundeservice i går kveld, etter å ha ventet en god stund fikk jeg beskjed om at det var forventet fikset i løpet av kvelden. Tok kontakt på nytt i dag og får nå samme beskjed "forventer at det er fikset i løpet av kvelden, noe mer konkret har vi ikke". Deretter spør jeg hva som er feil og da blir jeg ignorert, selv etter at jeg sender en ny melding og etterlyser svar er det helt stille.
Hei Andreas, Vi hadde en større systemfeil i forrige uke som dessverre påvirket flere kunder, feilen oppsto rundt 18-19 og ble rettet dagen etterpå. Vi hadde i denne perioden mye trafikk inn til vårt kundesenter, men alle henvendelser ble besvart så lenge man holder plassen sin i kø på chat/telefon. Jeg er dessverre ikke kjent med samtalen du har hatt med oss, men må beklage hvis du opplever å ha blitt ignorert. Ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Med vennlig hilsen Ingvild | Global Connect
Homenet klarte å selge fiber til meg via dørselger i fjor, og jeg har aldri hatt så dårlig og ustabilt nett med 10 år på kabel, som jeg nå har med fiber nå i ett år.. Kundeservice gir heller ingen god hjelp.. jeg ville styrt unna og valgt noen andre..
Hei Howie, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi vil gjerne finne en løsning for deg her, men trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | GlobalConnect
Har hatt mer problemer med HN på 1 mnd enn med Telenor på 21 år. Var så dum å bytte til HN pga pris, nå skjønner jeg hvorfor de er litt billigere, flere ganger i døgnet faller hastigheten så det ikke går å lese avisen engang, når det er som værst får jeg ikke målt hadtigheter engang, må koble ut utstyret hele tiden. Prøvde å skrive hva jeg egentlig mener her men da ble jeg sensurert!
Hei Per, Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette ønsker vi selvfølgelig og gjøre noe med. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller via vår chatløsning på privatsiden så vi kan komme frem til en permanent løsning. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Etter avtale med sameiet skulle vi fått innstallert fibernett hos oss 21. November 2022. 25. Januar har dette fortsatt ikke blitt gjort, og vi har vært uten nett siden 1. Januar. Vi har ringt Homenet kundeservice kontinuerlig helt siden montør skulle dukket opp. De forsikrer oss om at montør tar kontakt snart, men så langt har ingen kontaktet oss iløpet av denne perioden. Snakket med dem for siste gang på tlf idag, da sa de at de hadde gjort alt de kunne gjøre (de sendte en mail til entrepenør) og at de ikke kunne love noe som helst om når internett skulle komme på plass. Hvordan kan man si det 2 mnd på etterskudd? Dette må være det værste internettfirmaet i hele Norge. Tenk det da - snart en måned uten internett og de har enda ingen oppdatering om når internett skal komme på plass. Jeg har fanget som kunde hos dette selskapet ettersom sameiet dessverre har valgt dem som levenandør.
Hei, Scott! Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse med leveransen. Har dessverre ikke nok innsikt i saken din, men her ønsker vi at du kontakter oss direkte om det skulle være noe vi kan hjelpe med. Vi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Med vennlig hilsen Kristoffer| Global Connect
Dette er et dårlig produkt og dårlig service. Vi betaler for et produkt vi ikke får. Nettet er veldig ustabilt. Vi angrer på at vi byttet fra Telenor til dette selskapet. Det skulle vi aldri gjort.
Hei Heidi. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din ønsker vi å finne en løsning på dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Kristoffer | GlobalConnect