HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
HomeNet har 1 år etter bestilling ikke gjort noe som helst rundt leveranse og nekter også å la oss avbestille uten å måtte betale gebyr. Uhøflige på kundeservice, og ingen informasjon om hva som skjer.
Hei Hugo, Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå som uhøflige og må bare beklage om du har opplevd det. Ta kontakt med oss via chat eller telefon så skal vi se nermere på leveransen din og hjelpe deg med hva du måtte lure på. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flott kundeservice men noe sviktende nett på kveldstid der jeg bor.
Unngå å bli kunde hos homenet, det er det mest ustabile nett du kantene deg. Nå har vi hatt dem i ca. 8 måneder, og ikke annet enn problemer. Når man skal se film på hbo, Netflix eller viaplay er det stopp i filmene hele tiden, dårlig nett år man skal på pc etc etc. Hold dere unna for gudskyld
Hei Ebbe, Beklager at du opplever tjenesten vi leverer slik. Ønsker her at du tar kontakt med oss på telefon eller chat, slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Hadde GET med 75/25. På kabel lå det stort sett over. På trådløst ca. 55/20. Homenet 1000/1000. På kabel maks målte hastighet. Ca. 100/250???. På trådløst med samme nettverksutvider. 45/40??? 1000? Det er bløff. Men nettet er stabilt på 40-45/35-40 da. Det skal dere ha.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Ønsker her at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Jeg er veldig fornøyd med nettet så lenge det er kabel i bruk, er det tråløst så funker det svært dårlig. Vi bor i en liten leilighet og nettet dekker kun stuen, det går ikke gjennom enkle gipsvegger. Modemet er høyt plassert og har ingen andre sperrer. Vi hadde aldri slike problemer før og de kom samme dag som vi skiftet til Homenet. Deres løsning var å si at jeg må selv betale for ett nytt og kraftigere modem, og at de leverer det de skal. Så pga. at vi skiftet til Homenet mener de at vi skal ta på oss denne utgiften da tjenesten deres ikke klarer å holde nettet stabilt. Kundeservice er ok, de følger kun det sjefene deres sier så kan ikke klage noe på det. De er stort sett veldig flinke.
Ringte idag, fordi nettet var nede siden mandag. 2 timer, så var alt oppe å går igjen, på toppen av iskaka, får nytt abonnement, som 53 kr billigere og 15 prosent raskere nett. Fantastisk
Hei Johnny! Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter pris på at du er fornøyd med hjelpen og prisen du har fått. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet