HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice. Hyggelig, ærlig og kundevennlig👍🏻
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Utrolig dårlig og tregt når det kommer til streaming. Klarer ikke henge med. Henger seg opp konstant. Anbefaler på sterkeste å styre unna
Hei Andre. Takk for din tilbakemelding. Ønsker at du tar kontakt med oss på telefon 38990100 slik at våre teknikere kan forsøke å løse problemene du opplever. Vennlig hilsen Judith | HomeNet
Servise vennlig og hjelpsom, når det er sagt har det vært store problemer med fiberen. Det er store svakheter i systemet. Hvordan dere skal klare å få det til å fungere er ett problem
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi tar din tilbakemelding med videre slik at vi kan forbedre eventuelle svakheter i systemet. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Med ett unntak har jeg vært godt fornøyd med kundeservice. Hyggelig og imøtekommende betjening.😊
Siden i sommer har HomeNet kun informert oss som kunder en gang og det etter påtrykk fra meg. Når jeg tar kontakt sier de at de skal lage en sak på det og sende til entreprenøren slik at Netel så tar kontakt med meg, men Netel tar ikke kontakt. Og HomeNet følger ikke opp Netel på noen som helst slags måte. Netel har vært utenfor huset vårt når ingen har vært hjemme og gjort et par ting der. Ingen telefon på forhånd for å høre om vi er hjemme og ingen telefon i etterkant for å informere om hvilket arbeid som er gjort. Uten naboene hadde vi ikke visst at Netel har vært her. Mangelen på informasjon både fra HomeNet og Netel har vært øredøvende.
Jeg bestilte bredbånd fra Homenet den 10.01.19. Jeg fikk det først og boer opp av deres montør i går 28.01.19. Jeg opplevde samme dag at Internett ikke var som oppgitt og sendte med en gang inn angrerett skjema og ville si opp abonnementet. De ringer meg så og forteller at det er ikke lengre mulig å angre da det er gått over 14 dager. Jeg har ikke hatt mulighet til å teste nettet innenfor de 14 dagene da dem leverte 4 dager etter fristen. Og nå mener dem jeg skal betale hele 12mnd med abonnement for den samlede summen av 6000kr. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette og mener jeg som kunde skal ha rett til å heve kjøpet. Noe Homenet nekter. Styr unna for alt det er verdt.
Hei Ruben, Angrefristen gjelder i 14 dager fra godtatt bestilling da internett er en tjeneste og ikke et fysisk produkt. Dette blir du også informert om når du godkjenner avtalen. Skulle du oppleve problemer med tjenesten vi leverer er det noe vi selvsagt ønsker å hjelpe deg med og ber deg da om å kontakte oss på telefon eller chat. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
God erfaring. Men dessverre brudd igår som forhåpentligvis blir rettet idag. Litt tidlig å si noe. Har en uløst feil akkurat nå
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet