HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med ett unntak har jeg vært godt fornøyd med kundeservice. Hyggelig og imøtekommende betjening.😊
Siden i sommer har HomeNet kun informert oss som kunder en gang og det etter påtrykk fra meg. Når jeg tar kontakt sier de at de skal lage en sak på det og sende til entreprenøren slik at Netel så tar kontakt med meg, men Netel tar ikke kontakt. Og HomeNet følger ikke opp Netel på noen som helst slags måte. Netel har vært utenfor huset vårt når ingen har vært hjemme og gjort et par ting der. Ingen telefon på forhånd for å høre om vi er hjemme og ingen telefon i etterkant for å informere om hvilket arbeid som er gjort. Uten naboene hadde vi ikke visst at Netel har vært her. Mangelen på informasjon både fra HomeNet og Netel har vært øredøvende.
Jeg bestilte bredbånd fra Homenet den 10.01.19. Jeg fikk det først og boer opp av deres montør i går 28.01.19. Jeg opplevde samme dag at Internett ikke var som oppgitt og sendte med en gang inn angrerett skjema og ville si opp abonnementet. De ringer meg så og forteller at det er ikke lengre mulig å angre da det er gått over 14 dager. Jeg har ikke hatt mulighet til å teste nettet innenfor de 14 dagene da dem leverte 4 dager etter fristen. Og nå mener dem jeg skal betale hele 12mnd med abonnement for den samlede summen av 6000kr. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette og mener jeg som kunde skal ha rett til å heve kjøpet. Noe Homenet nekter. Styr unna for alt det er verdt.
Hei Ruben, Angrefristen gjelder i 14 dager fra godtatt bestilling da internett er en tjeneste og ikke et fysisk produkt. Dette blir du også informert om når du godkjenner avtalen. Skulle du oppleve problemer med tjenesten vi leverer er det noe vi selvsagt ønsker å hjelpe deg med og ber deg da om å kontakte oss på telefon eller chat. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
God erfaring. Men dessverre brudd igår som forhåpentligvis blir rettet idag. Litt tidlig å si noe. Har en uløst feil akkurat nå
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Tegnet avtale med Homenet for snart ett år siden. Ingenting har skjedd og får ingen informasjon om start av utbygging eller fremdriftsplan. Snakket med kundeservice i dag for å kansellere avtalen men fikk da beskjed om det ville koste 4500 kr. De mente så at rimelig tid for start av utbygging kunne være inntil 18 mnd. Styr unna HOMENET.
Hei Frank, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Bransjenormen for leveranse av fiber er at det skal leveres innen 9 måneder, men utsettelser utenfor vår kontroll kan forekomme som f.eks vinter. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat så skal vi sjekke nermere på status i ditt området. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Ofte problemer med hakkete og ustabilt nett der tv bildet låser seg. Har 1000 linje, men har likevell problemer. Håper i nær fremtid at disse problemene løser seg. Har også forståelse for at det blir problemer med at nettet forsvinner, men skulle ønske dette heller ikke skjedde så ofte. Synes det er direkte dårlig at det ikke oppnåes kontakt med Homenet etter kl 21.00. nettet forsvant 00.15 og er ennå borte nå 12 timer etter. Hadde ingen mulighet å melde feil 00.15. Andre aktører som kraftselskap rykker ut og finner feil så snart slike ting oppstår. Trodde Internett i dagens verden er nesten like viktig som strøm. Homenet og Netell burde rykket ut MYE tidligere enn 10 timer etter en feil skjer. Kanskje hadde feilen blitt rettet tidligere dersom vi som kunder hadde mulighet å melde feil når den oppstår og ikke først når Homenet åpner på morgenen.
Hei Dag, Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder fellesfeil har vi teknikere utover åpningstidene våre som overvåker linjene og oppdager fellesfeil. Montør blir da bestilt etter serviceavtalen som foreligger i området/borettslaget. Vedrørende TV problemene du opplever råder jeg deg til å ta kontakt med TV leverandør, har du gjort det og de ikke kan løse problemene ønsker jeg at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi kan få hjulpet deg med problemet du opplever. Beklager ulemper disse problemene har medført deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Internetthastigheten er som oppgitt, men kundeservicen er helt elendig. 1: Problemer med å logge inn på "Minside". Har stadig problemer, og tilbakestilling av passord fungerer ikke, svært dårlig side for å få oversikt på fakturaer og lignende. 2: Betale for e-post. Jeg fikk nylig en faktura med dette i tittelen av Homenet "Dette er en automatisk generert e-post og kan ikke besvares." -> Den inneholdt første faktura, som jeg måtte betale for. Ja du hørte riktig, man må betale for å motta en e-post, som i tillegg er automatisk generert. Har faktisk aldri noen gang vært bort i noe lignende 3: Treg kundeservice. De bruker generelt veldig lang tid på å svare deg, og det er forvirrende å finne frem til det man er ute etter. Håpløst.
Hei Stian, Når det gjelder "Min Side" er vi helt enige med deg at denne ikke har vært optimal og vi kan derfor gi deg en god nyhet. 30.01.2019 lanserer vi vår nye "Min Side" som vil være mer oversiktlig og brukervennlig. Den vil også få flere funksjoner utover i år som vil gjøre det enda bedre for deg som kunde. Når det gjelder e-postfaktura har vi et gebyr på kr 29,- årsaken er at vi ønsker våre kunder over på andre løsninger. Oppretter du eFaktura, Avtalegiro eller Digipost vil du ikke motta fakturagebyr. Når det gjelder kundeservicen vår må jeg bare beklage at du har opplevd lang ventetid og at det har vært forvirrende og finne frem til en løsning. Vi jobber hardt for å yte raskest og best mulig service. Vi takker for din tilbakemelding her på bytt.no, det hjelper oss i å bli bedre! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet