HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1 år siden dørselger var på døren, utsettelser flere ganger. I tillegg til brunbjørn opplegget etterhvert. Lite og dårlige oppdateringer. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, fortsatt ikke fått svar på 2/3 ganger. Småspydige når vi først fikk kontakt. Homenet har ikke levert varen og har ikke en tilfredstillende kundeservice, likevel må man betale 9000kr for å komme seg unna dette. Selgeren gjorde et godt førsteinntrykk for firmaet, men skinnet kan bedra. Homenet anbefales ikke!
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men vil beklage at området du hører til er berørt av forsinkelser på grunn av omstendigheter rundt vår tidligere entreprenør. Når det kommer til kontakten du har hatt med kundeservice er det selvsagt ikke slik det skal være, vi takker for tilbakemeldingen og tar med oss dette videre. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Vi bestilte Home nett, fikk kun en del av tre. I tillegg blokkerte de den gamle linjen våres slik at det var umulig å komme på nett. Har gått uten internett i flere dager grunnet home nett sitt rot, de klarer heler ikke å åpne linjen som de har stengt(blokkert). Brukte fire timer på tlf, og fikk kun misvisende informasjon og ingen løsning. Anbefaler folk å holde seg unna denne leverandøren. Derre risikerer å stå uten nett, isteden for med.
Hei Paul, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, det beklager vi. Ved overgang fra tidligere leverandør til oss skal det ikke være noe nedetid, dersom utstyr er forsinket i posten eller lignende skal man kunne bruke tidligere leverandør sitt utstyr på vår linje frem til du mottar vårt utstyr. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Vi har hatt Homenett siden de kom på døren da de skulle bygge ut fiber i næromerådet. Vi godtok et tilbud på 12 mnd som var en ok pris. Nå har de mnd gått ut og vi ville ha et nytt tilbud. Vi fikk et tilbud, men kundeservice hadde ikke "aktivert" det så vi ble trukket dobbel pris. Selv om vi gjorde alt vi ble bedt om så var det oss det gikk ut over. Kundeservice har ikke vært flinke og vil ikke tilbake kreditere. Sånne problemer vi hadde med Telia/Get ble fikset uten noen problemer. Hos Homenet krever de dokumentasjon, og selv om du har levert det. Så vil de ikke ta hensyn til det.
Hei Vegard, dette ønsker vi ordne opp i. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum, veldig fint om du kan kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, e-post eller via chat på nettsiden vår slik at vi får hjulpet med dette! :) Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Jeg har vært kunde hos dem, har hatt problem med linje teknisk avdeling oprettet ikke saken før en e måneder, brukt cirka en måneder til å oprette saken til slutt etter to måneder sa de du kan ikke få stabil linje med hastight som står og kreditert ikke noe av de månden( de kun kreditert for to måneder som jeg alerede har flyttet til en annen leverandor.
Hei, jeg er dessverre ikke kjent med din sak men om du kontakter oss direkte på telefon +47 38 99 01 00, via chat på hjemmesiden vår eller via e-post skal vi få hjulpet deg med dette. Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Er så ustabilt som det går an. Det er snart sånn at jeg er heldig om jeg får sett ferdig en film. Dere skylder på mye "trafikk" i området, men ingen av naboene har sånne problemer med andre leverandører.
Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se videre på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net
Sameiet byttet fra Get/Telia til Homenett. Måtte legge nye fiberkabler da det opprinnelige var vanlig kabelnett. Fikk beskjed om dato og klokkeslett for tilkobling da de var ferdige med å montere fiberkabel. Møtte en montør ute i korridoren etter at de hadde montert router på veggen, og spurte om de koblet til som avtalt. Han sa da at han kunne ringe og koble meg på umiddelbart, og det skjedde. Tok maks et kvarter så var jeg på nett. Målte hastigheten med Bredbåndskollen, og det var 300 ned og det samme opp!! Topp! Det som trekker ned til 4 stjerner er utfall som varer i noen sekunder, og gjør at jeg må resette tv-boksen etc. Irriterende da det skjer flere ganger i uken. Dårlig rekkevidde på Wi-Fi er også noe som trekker ned. I kontakt med kundeservice så eksisterte jeg ikke hos dem, selv om jeg hadde min side jeg logget inn på. Hmmm....!! Men stort sett, bra hastighet koblet med kabel, men det halve med Wi-Fi. Burde levere oppdatert router. Og få orden på de korte utfallene. Er fornøyd med fiber fra Homenett.
Hei Tusen takk for den gode omtalen, dette setter vi stor pris på. Dersom du opplever at rekkevidden er mindre optimal, gjerne kontakt oss, så skal vi finne en løsninig på dette for deg. Vi kan nås på 38 99 01 00. Vennlig hilsen Bjørn Tore
Blir ikke tatt på alvor når man sier at utstyret deres er defekt. Nett tilgangen var mildt sakt elendig. Målte nettet og haar egentlig bestilt 500/500 har på det beste hatt 200/200
Hei, Må bare beklage for problemene du har opplevd her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net