HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sameiet byttet fra Get/Telia til Homenett. Måtte legge nye fiberkabler da det opprinnelige var vanlig kabelnett. Fikk beskjed om dato og klokkeslett for tilkobling da de var ferdige med å montere fiberkabel. Møtte en montør ute i korridoren etter at de hadde montert router på veggen, og spurte om de koblet til som avtalt. Han sa da at han kunne ringe og koble meg på umiddelbart, og det skjedde. Tok maks et kvarter så var jeg på nett. Målte hastigheten med Bredbåndskollen, og det var 300 ned og det samme opp!! Topp! Det som trekker ned til 4 stjerner er utfall som varer i noen sekunder, og gjør at jeg må resette tv-boksen etc. Irriterende da det skjer flere ganger i uken. Dårlig rekkevidde på Wi-Fi er også noe som trekker ned. I kontakt med kundeservice så eksisterte jeg ikke hos dem, selv om jeg hadde min side jeg logget inn på. Hmmm....!! Men stort sett, bra hastighet koblet med kabel, men det halve med Wi-Fi. Burde levere oppdatert router. Og få orden på de korte utfallene. Er fornøyd med fiber fra Homenett.
Hei Tusen takk for den gode omtalen, dette setter vi stor pris på. Dersom du opplever at rekkevidden er mindre optimal, gjerne kontakt oss, så skal vi finne en løsninig på dette for deg. Vi kan nås på 38 99 01 00. Vennlig hilsen Bjørn Tore
Blir ikke tatt på alvor når man sier at utstyret deres er defekt. Nett tilgangen var mildt sakt elendig. Målte nettet og haar egentlig bestilt 500/500 har på det beste hatt 200/200
Hei, Må bare beklage for problemene du har opplevd her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net
Jeg skulle inderlig ønske jeg hadde lest på denne siden før, men som mange andre fikk jeg besøk av en hyggelig selger i sommer. Alt hørtes flott ut, og de ville komme tilbake hvis de fikk mange nok til at de skulle legge fiber her. Og plutselig graver de i gata, en helt annen rute enn forespeilet og vi som bor i området må på kort varsel grave laaaange strekk på egenhånd, mens de maser og truer med å begynne å fakturere hvert øyeblikk. Ingen av oss har fått fiberkartet på mail slik de lovet, og kundeservice er både frekke og ekstremt lite hjelpsomme.
Hei! Må virkelig bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Kristoffer | Home_Net
Var så dum at jeg signerte en avtale senvinteren 21. Sendte inn angrerett skjema, og fikk bekreftet dette innen to uker. Nå - er jeg plutselig likevel en kunde, som har sagt opp for sent! Desverre har jeg både annen mail og pc, nå 1,5 år etterpå. Så nå må jeg prøve å få gjenopprettet... Lurer på om HomeNet er hacket, siden de ikke har informasjon om dette, eller om det rett og slett er godt, gammeldags bondefangeri?
Hei, På grunn av personvern har vi ikke anledning til å uttale oss om kundesaker på en offentlig kanal. Dersom du har spørsmål knyttet til faktura er det ønskelig at du kontakter oss via telefon eller chat. Vennlig Hilsen Ingvild | HomeNet
Det kommer en dørselger og lover deg at du får "samme nett" som før men kun en annen faktura, som er billigere. Du gjør kanskje som meg og spør om det er angrerett på det og da svarer de "ja absolutt" men vet ikke hvor lenge den gjelder. Men legger til at "det burde ikke være nødvendig uansett fordi du får jo tross alt "samme nett". Ukene går etter ordre bekreftelsen er mottatt på e-post. Og så fort du får nettet (ukesvis etter bekreftelsen) så får du packetloss og latency på det dobbelte. GODT JEG HAR ANGRERETT TENKTE JEG. Men neida, det er kun 2 uker etter ordrebekreftelse. Jeg tror de konkret venter med å koble folk på til angrefristen går ut. Nå må jeg bruke masse tid på FORBRUKERRÅDET for å gå tilbake til det gamle nettet (Telenor bredband) Dette er faktisk i svindel i stor grad. Håper folk som sliter med det samme går til Forbrukerrådet så de kan holde ett øye med Home_Net
Hei! Må bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net
Ventet i to mnd på å få internett, de klarte ikke få rett by de skulle levere på engang
Hei! Vi beklager opplevelsen du har hatt her! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen din men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net
Bestilte fiber via telefon, ventet tre uker - ringte for å høre når det kommer og fikk vite at det ikke var registert noen bestilling på min adresse. Bestilte på nytt, passet på at jeg fikk verifikasjoner på epost og sms, alt var på stell. Ringte etter fire uker for å finne ut om jeg måtte grave noe selv, det må jeg sannelig! Ikkeno' problem; jeg har spade. De skal sende kart med hvor på epost. Får ikke kart på epost, ringer dem etter en uke for å få det, det skal bli sendt nå. Fem dager etterpå får jeg kansellering fordi de ikke har grunnrettsavtale. Jeg har ventet på fiber siden September. En annen (mye eldre) HomeNet-Horror story; Bodde i Alnagata i Oslo og hadde HomeNet. Vi mistet Internett (!?) en dag - jeg passer på at det ikke er hos meg (utdanna nettverksadmin fra back in the day) før jeg ringer inn feilen. Jeg og de to jeg bor med ringte dem ofte, de var ganske sikre på at feilen var inne hos oss. Jeg vet fakta fanden at den ikke er det. Det går *en måned* med frem og tilbake på telefon. Jeg skrev til dem at det virkelig var helt forjævlig å ikke ha nett så lenge, jeg hadde begynt å bli kjent med de jeg bor med fordi vi ikke hadde nett! Grøss! De sender endelig en tekniker. Jeg kødder ikke; det var en CAT 6 (en Internett) som hadde falt ut av et skap i kjelleren kun de hadde nøkkel til.. Jeg kan ikke fordra HomeNet.