HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Noen "småting", bare. Men alt i alt kjempebra kundebehandlere som står på for å hjelpe! Men regn med litt venting på ledig kundebehandlere - særlig i høysesong.
Har vært kunde hos HomeNet i over to år og har vært veldig fornøyd hele tiden. Raskt å komme igjennom på kundesørvis og rask oppfølging. Nå har borettslaget inngått en kollektiv avtale. Takk for stabilt og bra nett :) Hilsen Geir.
Hyggelig samtale, men pr nå 13.30 er ikke henvendelse kommet til Relacom Narvik som skal sjekke feilen. Dette er for tregt. Ingen tilbakemelding hittil!!! Dette har fungert godt tidligere.
Kort konsis service med fokus på detaljer og hva som passet meg og behovene mine.
Allt er dårlig treig Internett. Jeg har ikke Internett i mange dager og de har aldrig sakt beklager søppelservis.
Prøvde å bestille bredbånd via bredbåndsguiden, fikk best tilbud hos NextGenTel, men fikk ikke bestillingen inn til de. Ringte dem opp og de nektet å gi meg den samme prisen over telefon. Ble isteden oppringt av Homenett som gav meg bedre pris enn NextGenTel. Nå gjenstår det bare å se om de leverer like bra i praksis 😊.