HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos HomeNet i over to år og har vært veldig fornøyd hele tiden. Raskt å komme igjennom på kundesørvis og rask oppfølging. Nå har borettslaget inngått en kollektiv avtale. Takk for stabilt og bra nett :) Hilsen Geir.
Hyggelig samtale, men pr nå 13.30 er ikke henvendelse kommet til Relacom Narvik som skal sjekke feilen. Dette er for tregt. Ingen tilbakemelding hittil!!! Dette har fungert godt tidligere.
Kort konsis service med fokus på detaljer og hva som passet meg og behovene mine.
Allt er dårlig treig Internett. Jeg har ikke Internett i mange dager og de har aldrig sakt beklager søppelservis.
Prøvde å bestille bredbånd via bredbåndsguiden, fikk best tilbud hos NextGenTel, men fikk ikke bestillingen inn til de. Ringte dem opp og de nektet å gi meg den samme prisen over telefon. Ble isteden oppringt av Homenett som gav meg bedre pris enn NextGenTel. Nå gjenstår det bare å se om de leverer like bra i praksis 😊.
Homenet har alltid vært på når det kommer å tilby bra internett til en konkurransedyktig pris og yte god kundeservice. Ringte for å rette opp i faktura og det var kort ventetid på tlf og kundebehandleren var helt super. Du kan alltid forvente en blid og svært behjelpelig kundebehandler hos homenet. Får også inntrykk at de ikke er ute etter å "lure deg", slik som man fort kan få inntrykk av hos andre selskap.