HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask, svært hyggelig og god hjelp per telefon ved trøbbel med bredbånd i dag.
Ekstremt treigt og dårlig Internett, ubrukelig om alle tre beboerne i kollektivet er hjemme samtidig, kan aldri stole på at vi har Internett når man skal jobbe etc. Ser man på en serie hender det ofte man sitter i 20 min, men da har man kun sett 2-3 min av serien og man kan bare gi opp. Bruker kun 4G hjemme, trådløst er håpløst. I tillegg ringte de oss kl. 14 den fredagen de skulle sette opp internettet og sa at de ikke hadde tid allikavel, de hadde tidligst tid onsdag uken etterpå, noe vi synes er ekstremt dårlig kundeservice. Anbefaler ingen å skaffe seg dette internettet, da er faktisk livet bedre uten Internett hjemme.
Har ikke så mye å sette fingeren på. Etter forholdene, brukbart, selv været her i sør skifter..
Hyggelige kontaktpersoner. De er veldig lette å snakke med. Veldig tålmodige!
HomeNet er noe av det værste jeg har vært borti.. Jeg har snakket med dem 4 ganger i løpet av de første 28 dager.. Anbefaler på det STERKESTE å legge på så fort en selger fra HomeNet ringer.. De lover mye flott, men de leverer faktisk IKKE wifi.. Hvem f%#n vil ha internett UTEN wifi?? Jeg prøver nå å forlate HomeNet, men føler de har gullmedalje i å nekte.. Forbanna møkk som burde saksøkes..
Har hatt et par tilfeller hvor hastigheten har vært svært lav på et 20/1-abonnement. Rask oppfølging. Etter siste justering har jeg stabilt 15-16.
Vi ble lovet minst like bra nett med HomeNet som vår gamle leverandør, men til en mye hyggeligere sum. Har aldri angret så mye i mitt liv for å ha takket ja til noe for etter x antall telefonsamtaler har vi aldri hatt så dårlig nett og så lenge det fungerer å bruke kabel til PCen så fraskriver HomeNet seg alt ansvar for at vi omtrent ikke har wifi lenger. Dette går visstnok ikke under deres garanti, og vi har ikke x antall tusen for å kjøpe oss fri fra dette heller, så et år frem i tid så kommer jeg sikkert til å bli så glad at jeg begynner å gråte for da er vi endelig ferdig med det mest useriøse selskapet jeg har vært borti.