HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige kontaktpersoner. De er veldig lette å snakke med. Veldig tålmodige!
HomeNet er noe av det værste jeg har vært borti.. Jeg har snakket med dem 4 ganger i løpet av de første 28 dager.. Anbefaler på det STERKESTE å legge på så fort en selger fra HomeNet ringer.. De lover mye flott, men de leverer faktisk IKKE wifi.. Hvem f%#n vil ha internett UTEN wifi?? Jeg prøver nå å forlate HomeNet, men føler de har gullmedalje i å nekte.. Forbanna møkk som burde saksøkes..
Har hatt et par tilfeller hvor hastigheten har vært svært lav på et 20/1-abonnement. Rask oppfølging. Etter siste justering har jeg stabilt 15-16.
Vi ble lovet minst like bra nett med HomeNet som vår gamle leverandør, men til en mye hyggeligere sum. Har aldri angret så mye i mitt liv for å ha takket ja til noe for etter x antall telefonsamtaler har vi aldri hatt så dårlig nett og så lenge det fungerer å bruke kabel til PCen så fraskriver HomeNet seg alt ansvar for at vi omtrent ikke har wifi lenger. Dette går visstnok ikke under deres garanti, og vi har ikke x antall tusen for å kjøpe oss fri fra dette heller, så et år frem i tid så kommer jeg sikkert til å bli så glad at jeg begynner å gråte for da er vi endelig ferdig med det mest useriøse selskapet jeg har vært borti.
Har alltid møtt på hyggelige folk når jeg ringer. Har et forslag til dere: Når det er fellesfeil bør dere sende info om dette på SMS til oss berørte. Det hadde ført til mindre frustrasjon.
Utrolig dårlig!!! Først 3 dager og så 7 dager uten internett er ikke OK. Dette gjelder ikke bare meg, men hele borettslaget (eller kanskje hele Nabolaget? Who knows!)
Rask service. Ønsker rasker bredbånd enn det vi har nå.