HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er bra. Hastighet og stabilitet. De få gangene linjen har vært nede. Har det gjerne vært ekstraordinært. Som lyn nedslag i lokal sentral ol. Support hvis linje er nede bør bli bedre. Og ikke gi teknisk veiledning på noe de selv ikke har kunnskap om.
God og rask service ved behov. Hyggelige medarbeidere som ordner opp. 😀
Veldig behjelpelig, hyggelige og snille.. MANGE har mye å lære av kundeservicen til homenet! ✨Takk!
Bra at man ikke må sitte flere minutter i telefon når man vil ha tak i kundeservice. Kvaliteten på nett er ikke like bra. Har veldig god erfaring med homenet.
Fikk nytt modem kun 20t etter at jeg ringte support når lynet hadde svidd modemet. Imponerende raskt. Og når Internett forsvant igjen en uke etterpå, og modemet ikke var problemet, var problemet løst fra Homenet sin side innen 2 min etter at samtalen var over. Og, ikke minst, de trodde på meg når jeg sa at jeg hadde prøvd omstart og reset 👍🏻 Jeg er strålende fornøyd med kundebehandlingen og effektiviteten.
Fantastisk kundeservice som tar godt vare på kundene sine, noe det er stor mangel på i mange kyniske bedrifter. Keep up the good work! Toppkarakter!
Det er ikke ofte jeg må ringe for vi har aldri problemer med nettet, hittil på 5 år har jeg ringt 3 ganger og alle 3 gangene er det uvær som har tatt knekken på utstyret og vi har fått tilsendt nytt på dagen hver gang med ett smil fra kundeservice.