HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ikke ofte jeg må ringe for vi har aldri problemer med nettet, hittil på 5 år har jeg ringt 3 ganger og alle 3 gangene er det uvær som har tatt knekken på utstyret og vi har fått tilsendt nytt på dagen hver gang med ett smil fra kundeservice.
Bra fart på bredbånd, men slett service når det kommer til rep av linjer.
Kommunikasjon og hurtig sørvis 👍🏼 De ganger jeg har kontaktet de har jeg fått raskt svar på det jeg lurer på og blitt møtt med veldig hyggelige personer 😊
Rask og god hjelp fra hyggelig kundebehandler og at feil blir rettet opp raskt.
Tar kundene på alvor og hjelper deg med det du har på hjertet. Har vært kunde i mange år, vil anbefale Homenet som leverandør. Da får man det man betaler for og vel så det. 😊
Nå har nettet vært nede, igjen. Nå en i en uke. Ny fellesfeil. Ingen varsel på SMS. Lover stadig frist feilretting, men ingen ting skjer. Skylder på at de venter på deler...?? Jeg har måttet kjøpe meg trådløst 4G for å ha i reserve. Så nå sier jeg opp så snart fiber er på plass.