HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk nytt modem kun 20t etter at jeg ringte support når lynet hadde svidd modemet. Imponerende raskt. Og når Internett forsvant igjen en uke etterpå, og modemet ikke var problemet, var problemet løst fra Homenet sin side innen 2 min etter at samtalen var over. Og, ikke minst, de trodde på meg når jeg sa at jeg hadde prøvd omstart og reset 👍🏻 Jeg er strålende fornøyd med kundebehandlingen og effektiviteten.
Fantastisk kundeservice som tar godt vare på kundene sine, noe det er stor mangel på i mange kyniske bedrifter. Keep up the good work! Toppkarakter!
Det er ikke ofte jeg må ringe for vi har aldri problemer med nettet, hittil på 5 år har jeg ringt 3 ganger og alle 3 gangene er det uvær som har tatt knekken på utstyret og vi har fått tilsendt nytt på dagen hver gang med ett smil fra kundeservice.
Bra fart på bredbånd, men slett service når det kommer til rep av linjer.
Kommunikasjon og hurtig sørvis 👍🏼 De ganger jeg har kontaktet de har jeg fått raskt svar på det jeg lurer på og blitt møtt med veldig hyggelige personer 😊
Rask og god hjelp fra hyggelig kundebehandler og at feil blir rettet opp raskt.