HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har, de få gangene jeg har bruk for det, kommet greit igjennom på tlf. Det virker som de kan sine ting og gir meg alltid den hjelpen jeg har trengt.
For to uker siden begynte nettet å falle ut, vi opplevde også noe treghet i hele greia. Men vi antok at dette var pga. uværet sørpå og tenkte ikke så mye over det. Men da det fortsatte å falle ut med jevne mellomrom og omstart av hjemmesentralen (HS) ikke alltids førte fram en løsning tok vi kontakt. Da jeg ringte kundeservice var det selvfølgelig som alltids en liten ”er han teknisk kompetent” vurdering fra teknisksupport sin side. Da jeg etter ca. 5 minutter hadde bevist min ”know how” gikk alt som smurt. Det viste seg at fra HomeNet hadde de kontakt med HS vår selv om Uplink-lyset våres ikke tent. Han ba meg skru ned HS noe som gjorde at jeg måtte ”rykke litt i den” og hei presto så kom lyset på og internett tilbake og det med en hastighet som vi aldri hadde før (80mbit). Nå var jo HSen vår blitt 15 år gammel og vi kunne vel begge to forstå at noe kanskje ”nå” var løst inni den, at den rett og slett var blitt sliten - der den uforstyrret har hengt siden den ble installert. Med handa på hjertet var det DEN hyggeligste supporten jeg noen gang har opplevd, etter å ha hadd mange forskjellige "leverandører" (tromskraft, bynett, etc) oppigjennom de 15 årene. Supporten var både artig, problemorientert og informativ. Uoppfordret ble det avtalt å sende en installatør for å "sjekke" - dagen etter ringte SiteCom som kom til avtalt tid - faktisk 15 før tiden. Da fikk vi bytta den HS som kan sies å være "kambrium silur" med en ny og moderne en - og det kostnadsfritt. Dette var etter min mening helt klart - laudabilis prae ceteris - i service. Mange lysår fra for eksempel Canal Digital sin kundeservice - som er min målenhet for "værst i verden". Når det angår hastigheten så har jeg aldri målt den egentlig, men nå ligger den konsekvent på 9ish i ping og 90/90-ish mbps u/d. Happy days!
Å registrere hos dere er jo bare å gå i felle og helt forferdelig opplevelse.
Vi byttet til Homenet i desember og opplevde fra dag 1 veldig dårlig hastighet på linjen. Vi har kjøpt linjen 60 Mbit, men med speedtester fra tek opplever vi at nedlastingen ligger mellom 0.3-6.8Mbit. Homenet skylder på elektriske apparater og mener at vi må selv kjøpe en bedre router for å få linje. Fraskriver seg alt ansvar selv og vil ikke bryte bindingstiden selvom de ikke klarer å levere produktet som lovet. En total useriøs aktør som tydelig er mer opptatt av å få kunder inn en å beholde de de har. Styr unna.
Sikkert billig, men funker ikke. De installerer på 5 min og så sitter du der uten linje.
Ligg unna Fibernett leverandør - HomeNet som banker på dørene. Ikke skriv under på noe som du kan angre på senere! Selger som var på døren min, sa det bare var å signere for å melde interesse, og at sålenge utbygging ikke var startet ville det fullt mulig å angre seg, jeg angret meg og sendte inn avbestilling 15 dager etter signering, og har nå fått en regning på 4500.- kr for ingenting!
Homenet er dårlig Internett Dårlige fiber nett på RiksTV Dårlige bilder på TV Bilde henger seg når du bytte TV kanal Kanal digital var mye bedre med TV kanaler Bra bildet Irlands kanaler i pakka.