HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes det begynner å bli en stiv pris. Skjønner at alt er blitt dyrere generellt, men skulle ønske noen hadde "guts" nok til å gjøre det beste for forbrukerne.
Hei Anne Vi har dessverre ikke mulighet til å diskutere privatabonnement her, men gjerne kontakt oss slik at vi kan finne en gunstig løsning på dette sammen med degVi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Vennlig hilsen Bjørn Tore | Homenet
Homenet virket bra i ett år og siden er det hakking på tv,,, trekt nett. Rikstv skylder på homenet. Hadde jeg visst om at kvaliteten ble så dårlig. Jeg betaler ca 850kr pr mnd for nett. Vurderer å gå tilbake til parabolantenne. Den er ikke skrudd ned.
Hei, Førsyt vil jeg beklage for opplevelse du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Homenet
dette er en leverandør man bør styre unna. Jeg har akkurat flyttet inn i nytt boligkompleks hvor entreprenør har valg Homenet som leverandør. etter overtakelsen er det generelt mye problemer med sentralen hvor nettet da er totalt nede i lange perioder. driftsmelding : tekniker er bestilt. ingen svar på om noen er sendt ut eller estimater på rettetid. Dette er en leverandør som sender ut Syxel komponenter som er noe RÆL av utstyr, så tenker med gru på hva de faktisk bruker på sentralene. kort fortalt styr unna!!
Hei Vegard. Trist og høre at du har fått denne opplevelsen av oss. Dersom du opplever problemer med tjenesten din fra oss er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket problemet. Når det er en større feil i området blir det lagt ut dirftsmeledinger på vår hjemmeside. Når vi sender ut tekniker er det ikke alltid vi vet hva som forårsaker problemene før vi får en tilbakemelding fra dem. Det kan derfor ta litt lengre tid før driftsemeldingene blir oppdatert med nyttig informasjon. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
De kan ikke kundeservice og leverer ikke det de lover. Helt tragisk hvor dårlig det går ann å behandle kunder. STYR UNNA
Hei Nina, Det er kjipt at du har fått en slik opplevelse hos oss i HomeNet. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost. Slik at vi får hjulpet med eventuelle utfordringer du kan ha med tjenesten vi leverer! :) Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
2-3 uker etter at jeg bestilte og sendte bekreftet registrering til Homenet, rett oppunder julen, var den ikke registrert i deres datasystemer når jeg ringte for å sjekke? Trodde pakken med dekoder ble forsinket i juleposten, men når jeg ringte Homenet, viste det seg at min bekreftet bestilling aldri ble registrert. Så bestilte på nytt, det ble også feil, og ingenting sendt ? Så tilslutt tredje forsøk gikk bestillingen gjennom til Rikstv, bare 3 uker forsinket, midt i julen, og Rikstv var superrask med å sende dekoderen, ellers fikk jeg ikke TV til nyttår! En av de absolutte verste erfaringer jeg har hatt! Jeg kan ikke bare bytte leverandør, fordi det er i et boligsameie som har felles Homenet kontrakt, bindende for alle!!!! Så hadde ikke noe valg!
Hei Else, Det er veldig beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi ønsker ikke at våre kunder skal oppleve oss på en slik måte. Gjerne ta kontakt med oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost slik at vi får fikset opp i dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!
Hei Elling Beklager at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke lov til å diskutere enkelt saker offtentlig, men gjerne kontakt oss direkte på enten chat eller +47 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på problemet med deg og hjulpet deg med dette Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Homenet
Best å holde seg unna. Vi fikk bekreftet på sms at homenet skulle ordne oppsigelsen overfor telenor mtp oppsigelsesfrist. Det ble ikke gjort og vi fikk betale til begge leverandører for mer enn en måned :( Hjemmekontorløsningen fra kommunen fungerer heller ikke lenger fordi man ikke får sendt den store datapakken som kreves til innloggingen. Kundeservice har ikke teknisk kompetanse til å ordne opp i dette. Hjemmenettet er også ustabilt, på lik linje med telenor.
Hei Thomas, det er meget beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte enten på telefon +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller e-post slik at vi får hjulpet deg med dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet