HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.
Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Ren svindel fra start til ende. Svever igang nye bindingstiden som de ønsker når de ønsker, og er basically satt opp for at folk som ikke er kredittverdig skal melkes så hardt de kan. En månedsregning på 500 i en periode jeg ikke kunne betale står nå og ser ut som snart 10 store. Styr unna, de leverer ingenting som andre ikke gjør bedre.
Hei Kjell! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har desverre ikke nok informasjon for å kunne finne deg i vår kunde database, vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Prisene øker stadig og er veldig spent på når de stopper. Har også vært en del større utfall uten at man får noen form for kompensasjon for dette. Vurderer sterkt å gå tilbake til Telenor igjen. Har i alle fall Alltid på Nett - garanti og stabilt nett.
Hei! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
På Åneby i Nittedal så har det vært katastrofalt dårlig nett og tv i 5 år. Det er faktisk så dårlig at jeg begynner å mistenke at de er dårlig med vilje. Da er det ille ass..
Hei, Julius! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Om våre kunder sliter med tjenesten vi leverer vil vi veldig gjerne at de kontakter oss på telefon 38 99 01 00 så vi kan gå igjennom et feilsøk for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Jeg ringte og spurte om hjelp mange ganger og måtte snakke med 3-4 forskjellige personer per gang og fikk ikke noe hjelp, men jeg fikk inkassovarsel og ikke noen faktura før det !
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det burde ofte ikke være behov for å sette deg over mer enn 1 gang. Når det kommer til fakturaen du skriver om så kan jeg ikke gjøre noe med mindre du tar kontakt med oss. Det er bare å ta kontakt igjen så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Jeg har ventet på nett nå i 10 uker, det er over 2 månder!! Dere skriver på deres nettside at "Gode nettforbindelser er nødvendig i et moderne samfunn." Har purra på dere lenge og får samme beskjed "blablabla pga corona og stor pågang tar det noe lengere tid, men vi har purret på entreprenør for deg, du hører fra oss eller entreprenør". Man tror da at home net tar ansvar. Men det gjør de ikke. Ukene går, og du hører ikke fra homenet eller leverandør. Det hjelper ikke å love god service, når dere ikke lever opp til det. skikkkelig uprofft. Virker som dere tar flere oppdrag, enn det dere klarer å levere. Markedføringssjef må virkelig skrive om det dere skriver på nettsidene. Ser det er mange kunder som opplever det samme. Rart dere ikke prøver å gjøre noe med det. Dere mister mange kunder med slik kundebehandling.
Hei. Først og fremst må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. På grunn av mangel av tilstrekkelig informasjon kan jeg dessverre ikke finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Gjerne ta kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 sik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Etter tre timers installasjon forlot montør huset ( eier hadde tatt fri fra jobb) Kunne ikke gjøre mere……vi er uten nett/tv. Kundeservice bortforklarer og sier det blir ordnet i morgen…. Elendig…. blir ikke kunde lenge hvis dette er agendaen🤮 desverre har vi ikke sjekket omtalene i forkant
Hei Geir! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig med informasjon til å finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Men ta gjerne kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 slik at vi kan få sjekket opp i dette. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå! Vennlig hilsen Vilde | Home_Net