HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi i Rælingen driver og får installert Home Net, men informasjonen så langt er lik null og er rett og slett forferdelig. Fikk en faktura i dag 22.09 med forfall 29.09, en såkalt oppsummering for september - oktober, Uspesifisert, tenk det! Men så fikk jeg i ettermiddag en SMS om at den skal krediteres, etter at min sønn Ole K. E. har klagd på at dette var feil fra dere side!
Hei, Dette høres ikke helt bra ut. Om du fortsatt har din bestilling inne hos oss så kan du kontakte oss for stauts dersom det ikke har kommet noe info til deg enda. Det kan også være at vi har din epost adresse skrevet feil dersom du ikke har fått noe informasjon. Jeg er ikke kjent med saken din om faktura men det høres rart ut at du har fått en faktura med så kort forfall, da vår fakturaer normalt sendes ut den 03-05 hver mnd. Men det er bra at du fikk løst det etter kontakt med oss. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Betaler for 1000mbts linje, men er ikke i nærheten av å ha søik hastighet. Har til og med kjøpt ny router som skal kunne ta unna en slik hastighet. Så min opplevelse er at jeg ikke får det jeg betaler for. Med det sagt, er internett meget stabilt i den grad at det veldig sjeldent faller ut.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om du er sikker på at pcen og kabelen du måler med tåler hastigheter over det du måler nå, og at det ikke er noen andre enheter på nettet som eventuelt bruker mye av nettet når du måler, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk. Dersom vi ikke får løst problemet med en gang så lager vi isåfall en sak på dette som vi sender videre til vår teknisk 2.linje. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Blokkerer homenett disney+ ? Selv med fiber er det iallefall umulig å bruke nettet til den appen/tjenesten.
Hei Silje Etter lanseringen av Disney+ i Norge har flere opplevd problematikk med tilkoblingen til tjenesten. Vi anbefaler å kontakte Disney+ vedrørende problemet, men ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får tilstrekkelig hjelp. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Lovde 100 linje, men den var aldri på så mye. lå som oftes på 12-14 ned... og internettet forsvant flere ganger om dagen/ustabilt. ringt og sendt inn klage flere ganger til homenet men bare ansvarsfraskrivelse. STYR UNNA!!¨ Ser homenet er veldig aktiv og svare på omtaler her, den tiden kunne de heller brukt på å hjelpe kundene sine!
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler at du kontakter oss igjen. Din komentar her er den nyeste, så har per nå ikke noen andre å svare. Så jeg skal kunne hjelpe deg, og det skal alle våre kundebehandlere som svarer kunder. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Har hatt noen telefoner. Og det har løst seg raskt
Hei Roger, Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du har fått hjelp når du har kontaktet oss. Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
jeg må si meg meget fornøyd(etter lang ventetid før oppkobling endelig ble gjennomført) med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.
God ettermiddag, Wiktor! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag videre :-) Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
jeg må si meg meget fornøyd med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.
Hei. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Det er bare å ta kontakt dersom det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen Roar | HomeNet