HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg ringte en fredag og forklarte problemet, tok det forholdsvis lang tid før medarbeideren hadde nok opplysninger til å lage en sak for teknisk avdeling. Så fikk jeg meldinger tilbake fra dem med jevne mellomrom utover dagen. De skrev at det ville ta 1-3 dager, senest mandag kveld. Det var ikke avklart hvorvidt problemet lå inne eller utenfor boligen. Lørdag utpå dagen så vi plutselig at nettet var oppe igjen. Da var alt i orden, to dager før estimert. Så vi er godt fornøyd, også med at årsaken lå utenfor boligen, og dermed kostnadsfritt for oss. Takk for god hjelp!
Homenet er nettleverandøren med de lave prisene og siden jeg har brukt dem veldig lenge nå og er fornøyd så taler vel det for seg. Prøv dem du også!
Kunderelasjoner med homenet var meget bra og de svar på spørsmål.
Hastighet leveres ikke som avtalt, flere ganger brudd på nettet og lang tid til å fikse problemet.
Jeg har vanligvis oppunder 15 gbps, så har jeg i den siste tiden målt farten til en tredel av dette. Etter noe venting på tlf., kom jeg fram til en hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Han fikk meg tilbake til farten jeg var vant til.
Homenet er veldig godt og stabilt net. Håper vi kan få raskere internett. Men det kan ikke vi klandre homenet for.