HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lovt at det var mulig å bruke eksisterende coax kabler og mine smart tv uten ekstra bokser eller ledninger. men direkte med et IDTV kort på samme måte som canal digital Jeg ble etterfølgende gjort oppmerksom på at dette ikke var mulig. men hadde svart homenet på epost om det som var avtalt på døren samme dag som selger var her. Uten å høre på meg og selv om jeg klager på faktura ved mottak sender de krav til inkasso i strid med norsk lov. ser på nettet at dette er standart praksis og mange klager på dette... ikke velg de...
Hei Vanskelig å kommentere dette uten ytterligere informasjon. Her vil jeg at du enten sender inn en klage via kontaktskjema på Homenet.no, så kan vi se på saken. Vennlig hilsen Anders | HomeNet
Jeg vil anbefale det til alle mine venner, jeg er kjempe fornøyd med HomeNET.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettet detter stadig ut, hastighet er langt fra det vi betaler for og man angrer på å ha lagt opp til fiber bare for å ha sånn ett udugelig nett
Hei Preben, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du kontakter oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
HomeNet har 1 år etter bestilling ikke gjort noe som helst rundt leveranse og nekter også å la oss avbestille uten å måtte betale gebyr. Uhøflige på kundeservice, og ingen informasjon om hva som skjer.
Hei Hugo, Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå som uhøflige og må bare beklage om du har opplevd det. Ta kontakt med oss via chat eller telefon så skal vi se nermere på leveransen din og hjelpe deg med hva du måtte lure på. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flott kundeservice men noe sviktende nett på kveldstid der jeg bor.
Unngå å bli kunde hos homenet, det er det mest ustabile nett du kantene deg. Nå har vi hatt dem i ca. 8 måneder, og ikke annet enn problemer. Når man skal se film på hbo, Netflix eller viaplay er det stopp i filmene hele tiden, dårlig nett år man skal på pc etc etc. Hold dere unna for gudskyld
Hei Ebbe, Beklager at du opplever tjenesten vi leverer slik. Ønsker her at du tar kontakt med oss på telefon eller chat, slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet