HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Funke bra når det funke, fra tid til annen så kan det være problemer. Men det ordner seg som regel kjappt etter en prat me kundeservice. Kundeservice bruker en del tid på å svare når man ringer, så du må ikkje ha det førr travelt om du må ringe dem. Heldigvis ikkje så ofte d må gjøres 🙂
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og ønsker deg en riktig god sommer! Ta kontakt med oss skulle du ha noen spørsmål eller problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har ikke set på en eneste film uten at den stopper opp!!!! Jeg kan ikke gå på instagram! Har kontaktet HomeNet tusen ganger. Sier at de sjekker opp linjen men det skjer ingenting!!! Jeg er virkelig dritt lei av den. Plus har de oppsigelsestid OK, men når man skal reise bort fryser de ikke den opp engang. De sier jeg har fått stor hastighet i forhold til hva jeg betaler. Hva skal jeg med den hvis ikke den fungerer i det hele tatt??
Hei Mina, Beklager å høre du opplever tjenesten slik, dette ønsker vi selvsagt å se mer på. Derfor be jeg deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, du kan også ta kontakt med faktura avdelingen mellom 08-16 så kan de fryse abonnomentet ditt i opp til 3 mnd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er hyggelige folk i serviceavdelingen. Det er dessverre til liten trøst når man er uten nettforbindelse i ukesvis uten at selskapet får kontrollert feilen. Blitt lovet flere ganger at montør skal sjekke forholdene, uten at noe skjer. Dette har sin årsak i utrolig mye rot innad hos HomeNet. Også Ustabilt nett i lang tid
Hei, Beklager å høre at du opplever nettet slikt. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på chat eller telefon så skal vi få sjekket opp i problemene du opplever og finne en rask løsning. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Må hele tiden restarte modem og ruter. Hver gang vi opplever problemer og ringer inn skal de «følge med» og «overvåke». Ojsann, problemet gikk visst over av seg selv, da var det vel aldri noe problem. Så skjer dette igjen og igjen... og i avtalevilkårene har de fraskrevet seg alt ansvar, så ikke noe vits å spørre om noe erstatning e.l.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre dette er tilfellet, vi ønsker selvsagt å finne ut hva dette problemet kan være. Derfor ønsker vi at du sjekker om både wifi og kabelet nett slutter å funke før du kontakter oss for et videre feilsøk slik at vi enklere kan finne en løsning på problemet. Kompensasjon skal du selvsagt ha for problemet du opplever og vil her at du kontakter faktura slik at de kan sjekke dette for deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
God service. Tålmodighet med en litt treg kunde som meg.
Holder ikke det som loves i reklame. Bruker i reklame telefonnummer som ikke er i bruk. Gir lite tillitsvekkende veiledning ved valg av produkter. Lang og sen leveringstid av tjenester.
Hei, Takk for din tilbakemelding på bytt.no. Beklager at du opplever oss slik, dette ønsker vi selvsagt og se på. Når det gjelder leveringstiden er den normalt 2-4 uker. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi få rettet opp i evt feil med tilbudet eller behandlingen du har fått. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Styr unna, de klarer ikke å følge opp nye kunder som binder seg til fiber avtale. Aldri noe svar som helst. Mvh Camilla K* G*
Hei Camilla, Beklager at du opplever oss slik. Om det er noe vi kan gjøre for deg her ønsker vi selvsagt det. Gjerne kontakt oss på chat eller telefon så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet