HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde av homenet i noen måneder nå og har hatet hvert eneste sekund. For det første kunne de bare tilby det tregeste nettet i min leilighet, som ikke er stor, men nettet er treigt uansett hvor nærme routeren jeg er. Utenom dette virker det som om alle på kundesenteret har blitt opplært i å virke så behjelpelige som mulig for så å nekte å følge opp noe som helst. Og jeg har spurt om hjelp til alt ifra abonementspørsmål til fakturabehandling. Hver eneste gang svarer de blide og hyggelige i telefonen og sier at «jada, du skal selvfølgelig få all hjelpen du trenger.» sekundet du legger på er det hele glemt, de tar ikke kontakt med deg med mindre du purrer på de og da må du gjerne starte alt på nytt med my kundebehandler. Gleder meg til å ikke være medlem her lenger, dessverre må jeg vente ut bindingstiden. Ikke gjør samme tabbe som meg.
Hei Kristin, Jeg ser dessverre ikke kjent med din sak, men vi ønsker gjerne å hjelpe dersom du opplever problemer med tjenesten vi leverer. Det skal ikke være slik du beskriver det nå, så jeg vil absolutt anbefaler deg å kontakte oss slik at vi får rettet opp i inntrykket du har fått. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Det var en del utfall det første året, men etter at de byttet ut utstyret sitt i området har det vært dønn stabilt i ett år nå uten utfall. Veldig fornøyd totalt sett med hastighet, kundeservice og pris!
Hei Bjarne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :-) Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Siden min familie har fått HomeNet har vi alltid hatt ustabilt nett. Til tider har vi ikke nett engang. Er ikke til og stole på
Hei Tor. Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Fint om du kan kontakte oss på telefon 38990100 eller chat slik at vi kan finne ut hva som forårsaker problemene og finner en løsning på dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Har hatt dem både som vanlig bredbånd og nå fiber. Får alltid god hjelp av kundeservice, tydelig har de som sitter på teknisk assistanse kunnskap om det de driver med. Har vært tull med faktura noen ganger (ifm. utløp av kampanje/bindingstid etc), men de har alltid løst det kjapt. Vil absolutt anbefale Homenet.
Hei Johan Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, dette setter vi utrolig stor pris på Vennlig hilsen Bjørn Tore| HomeNet
Hvorfor får jeg faktura på 9000kr for bruddgebyr når jeg sa opp innenfor oppsigelsesfristen på 14 dager?
Hei Jakob! Dette ønsker vi å finne ut av. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, og ønsker derfor gjerne at du tar kontakt med kundeservice. Du kan nå oss på telefon 38 99 01 00, eller på chat via vår hjemmeside www.homenet.no Vennlig hilsen Jonas | HomeNet
Her kommer en kopi av e post jeg sendte til Homenet, og et eksempel på hva de driver med, styr unna for alltid!! Hei igjen Jeg nekter å betale deres gebyr på kr 2500. Dere har brukt tiden på mer enn 7 uker siden jeg har bestilt på mobilen, den jeg har snakket med lovte at jeg får internet i strøket 1 innen 2 uker og dere har ikke holdt avtale, dere har sendt kontrakten til faktura bilag som dere fakturere meg til aksesterende abonnement i strøket 5, og den skulle brukes kun til fakturering, og dere har fått både skriftlig og muntlig beskjed når jeg ba dere om dette siden avtale i strøket 5 ebilag@*****. com brukes kun til fakturering, siden dere har sendt avtale eller kontrakt til feil e post og med dette jeg kunne ikke se eller oppdage den, og siden jeg har ikke signert eller godkjennte den, jeg nekter deres gebyr krav på noen ting, e post dere skulle kontakte meg er ********[email protected] Eller *****der.no jeg har kabel tv og radio og internet kontakt i veggen, når deres teknikker kommet til installasjon etter mer enn 7 uker sa at dette internet kontakt kan benyttes kun fra Telie, og han mente at dette skulle finnes et annet internkabel Som registeret hos dere at det finnes i strøket 1, men dessverre! han mener at de som eier eller leie før oss har pusset opp og fjerne den! Jeg er ikke ansvarlig på at dere trenger en spesifisert Internett kontakt, jeg har ikke peiling eller erfaring på dette, jeg har en Internett kontakt på vegen, om dere ikke har tilgang til den dere kan ikke skylde på kunder og bylaste dem gebyrer... Jeg kan ikke fortsette med dere som kunde i strøket 5, på grunn av manglende tillit! jeg gir beskjed om oppsigelse fra dagens dato 13.10.2022
Hei Det er bare å beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg er dessverre ikke kjent nok med saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at våre kundebehandlere kan se videre på dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan få sjekket opp i akkurat dette. Vennlig hilsen Jonas | HomeNet
Vi har brukt Homenett 1år nå og siden den dagen nettet ble installert har vi ikke hatt stabil internett, har ringt kundeservice og de har ikke løsning til problemet, de sier reset. vi bruke mobildata til alt i huset 24/7. Det er umulig å spille, delta i møter, ringe via internett og lese avisen. Jeg kommer til å anmelde for svindel og oppfordrer alle om å gjøre det samme.
Hei Victory! Det var kjedelig å høre! Det er ikke slik vi ønsker å ha det. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men jeg håper du kan ta kontakt med oss på kundeservice en gang til slik vi kan finne en løsning på ditt problem. Du kan nå oss på telefon 38 99 01 00, eller på chat via vår hjemmeside www.homenet.no Vennlig hilsen Karina | HomeNet