HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her kommer en kopi av e post jeg sendte til Homenet, og et eksempel på hva de driver med, styr unna for alltid!! Hei igjen Jeg nekter å betale deres gebyr på kr 2500. Dere har brukt tiden på mer enn 7 uker siden jeg har bestilt på mobilen, den jeg har snakket med lovte at jeg får internet i strøket 1 innen 2 uker og dere har ikke holdt avtale, dere har sendt kontrakten til faktura bilag som dere fakturere meg til aksesterende abonnement i strøket 5, og den skulle brukes kun til fakturering, og dere har fått både skriftlig og muntlig beskjed når jeg ba dere om dette siden avtale i strøket 5 ebilag@*****. com brukes kun til fakturering, siden dere har sendt avtale eller kontrakt til feil e post og med dette jeg kunne ikke se eller oppdage den, og siden jeg har ikke signert eller godkjennte den, jeg nekter deres gebyr krav på noen ting, e post dere skulle kontakte meg er ********[email protected] Eller *****der.no jeg har kabel tv og radio og internet kontakt i veggen, når deres teknikker kommet til installasjon etter mer enn 7 uker sa at dette internet kontakt kan benyttes kun fra Telie, og han mente at dette skulle finnes et annet internkabel Som registeret hos dere at det finnes i strøket 1, men dessverre! han mener at de som eier eller leie før oss har pusset opp og fjerne den! Jeg er ikke ansvarlig på at dere trenger en spesifisert Internett kontakt, jeg har ikke peiling eller erfaring på dette, jeg har en Internett kontakt på vegen, om dere ikke har tilgang til den dere kan ikke skylde på kunder og bylaste dem gebyrer... Jeg kan ikke fortsette med dere som kunde i strøket 5, på grunn av manglende tillit! jeg gir beskjed om oppsigelse fra dagens dato 13.10.2022
Hei Det er bare å beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg er dessverre ikke kjent nok med saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at våre kundebehandlere kan se videre på dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan få sjekket opp i akkurat dette. Vennlig hilsen Jonas | HomeNet
Vi har brukt Homenett 1år nå og siden den dagen nettet ble installert har vi ikke hatt stabil internett, har ringt kundeservice og de har ikke løsning til problemet, de sier reset. vi bruke mobildata til alt i huset 24/7. Det er umulig å spille, delta i møter, ringe via internett og lese avisen. Jeg kommer til å anmelde for svindel og oppfordrer alle om å gjøre det samme.
Hei Victory! Det var kjedelig å høre! Det er ikke slik vi ønsker å ha det. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men jeg håper du kan ta kontakt med oss på kundeservice en gang til slik vi kan finne en løsning på ditt problem. Du kan nå oss på telefon 38 99 01 00, eller på chat via vår hjemmeside www.homenet.no Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Har vært strålende fornøyd med Homenet fiberbredbåndet jeg har gjennom borettslaget som ble innstallert i 2018. Alt fra kundeservice, levert hastighet til stabilitet har vært toppers. Har knapt vært nedetid på fiberforbindelsen i de fire åra jeg har hatt Homenet, så nesten 100% oppetid! Det har kun vært to hendelser, en planlagt oppgradering av kjernenettet i 2019 som jeg ble varslet om i forkant og ett meget kort utfall for de som har RiksTv gjennom Homenet på grunn av en nettverksfeil. Så bra som det kan bli med andre ord da det alltid vil være behov for oppgraderinger hos alle leverandører av Internett. Til dere som sliter med ustabilitet på Internett, prøv først å koble enhetene på nettverket direkte til ruteren med kabel da det ofte er det trådløse nettet som er ustabilt av ulike årsaker og ikke selve internett forbindelsen. Kan altså virkelig anbefale Homenet, iallfall for sameier og borettslag.
Hei Stein, Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :-) Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Har hatt HomeNet i 3 måneder nå, og har så og si hatt elendig internett i den relativt lille leiligheten min. Etter 8 forskjellige telefoner med diagnostisering (er ganske datakyndig selv) så kom vi endelig til konklusjon at det var problem med routeren. Ja, det krevde 8 tellefoner for at de kom med den konklusjonen. Når opp/nedlasntingen konsekvent dropper bare 5 meter fra routeren så mente jeg at det var reklamasjonssak. Til slutt kom jeg til 2. lnjesupport der jeg fikk melding kl 23:00 dagen etter at det ikke var aktuelt å sende ut en ny router og slang inn at jeg kunne kjøpe meg en ny router fra dem. I tillegg kommer supporten med missinformasjon om hvem som leverer utstyret. Virker som om policyen til supporten er å resette router og se om det blir bedre. "Om det ikke blir bedre kan vi sende deg til 2. linjesupport". Har erfaringer med både telenord og tafjord der jeg har opplevd trøbbel med routeren. Der har de ikke nølt med å levere ut ny router. Er ikke noe særlig tilhenger å måtte kjempe med kundeservice om helt åpenbare feil. Borderline ulovelig...
Hei, Jeg har desverre ikke nok kjennskap til saken din for å kunne utale meg her. Men her virker det som at du har wifi problemer. Ved problemer generelt så prøver vi alltid å finne årsaken for problemet slik at vi kan gi kunden en løsning, i noen tilfeller kan dette faktisk være ekstra utstyr. Dette er da noe som koster ekstra som kunde selv må bestemme seg for å ha, wifi løsningen som er inkludert i alle abonnementene er en basis løsning som skal funke for de aller fleste. Desverre i noen tilfeller så er dette ikke nok, da har man alternativet for å gå til inkjøp av eget utstyr eller å oppgradere til en Premium wifi pakke. Mvh Mohammed | HomeNet
En feilrettings gebyr på godt over 3000,- for 5 minutters arbeid som ikke er avtalt på forhånd. Glem det. Da blir det andre alternativ til internett.
Hei Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne ta kontakt med oss, vennligst ta kontakt med oss på telefon eller chat slik at vi kan få sjekket opp angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | HomeNet
Fikk selger på døra i juni, har siden da ikke hørt et pip i fra de. Nå graver de i nabolaget her, og jeg kontaktet dem for å spørre om det er fiber fra dem som blir gravd ned. Svaret var nei, fordi de var fortsatt i salgsprosessen. Så jeg snakket med det firmaet som graver her, og jo da, det er på oppdrag av HomeNet. Så kontaktet jeg dem på chat igjen, of fikk bekreftet dette. Altså stikk motsatt svar som jeg fikk 3 timer tidligere. Og chatten var heller ikke logget, så han trodde jo ikke på at jeg hadde vært i kontakt med dem samme dag. De skal i tillegg grave over innkjørselen min, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem.. de plikter jo å informere om dette til grunneier. Føler meg også litt av selger, som sa at alle andre i nabolaget her hadde bestilt, dette stemmer jo ikke. Etter å ha lest inne her, så ser jeg jo at det tydeligvis er vanlig praksis. En annen ting er nettsiden deres, uansett hva jeg prøver å gå inn på, det være seg prisliste eller andre ting, så kommer jeg bare rett til chat-siden. Dette virker til å være det mest useriøse firmaet jeg har vært borti! Har sendt oppsigelse, men kommer vel sikkert til å få faktura fra dem, da de begrunner det med at det har gått over 14 dager. Men saken er jo at dere rakk ikke å vise hvilket useriøst firma dere er ila disse 14 dagene, og oppsigelsen kommer på annet grunnlag, og lista er ganske lang. Fakturaen kommer ikke til å bli betalt, og saken vil bli oversendt Forbrukerrådet. Holder meg til Telia!
Hei Heidi, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket opp i dette og funnet en løsning på det du beskriver. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Helt greit med internettet. Men må stadig slå av internett opptil flere ganger i uka, på grunn av dårlig internett tilgang, ofte detter linje helt ned på 5. Når det fungerer er det bra, men frustrerende at vi må slå det av og på så ofte.
Hei Linn, Dette høres ikke helt bra ut, man skal ikke trenge å ta restart av utstyret sitt så ofte. Vi vil gjerne finne en løsning på dette her for deg, men vi trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet