HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit med internettet. Men må stadig slå av internett opptil flere ganger i uka, på grunn av dårlig internett tilgang, ofte detter linje helt ned på 5. Når det fungerer er det bra, men frustrerende at vi må slå det av og på så ofte.
Hei Linn, Dette høres ikke helt bra ut, man skal ikke trenge å ta restart av utstyret sitt så ofte. Vi vil gjerne finne en løsning på dette her for deg, men vi trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Elendig service når de forskjellige abonnentene ikke er tilgjengelig på mine sider. Det er rene bandittopplegg å ikke tilby mulighet å nedgradere hastigheten!
Hei! Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med dette :) Vennlig hilsen Frida | HomeNet
Net ned fra fredag kveld ingen feilretting i weekend end og fet er uakseptabelt når noen som holder på med å skrive doktorgrad Katastrofalt
Hei Arild! Det var kjedelig å høre at nettet ditt forsvant fredagskveld. Vår chatløsning er åpen fra 10-15 i helgene slik vi får hjulpet våre kunder så godt vi kan. Dessverre regnes ikke helgen som virkedager, og dermed vil feilrettinger som angår montør ta noe lenger tid. Med vennlig hilsen Karina | HomeNet
Må flere gang koble til internett manuelt på telefon når man kommer hjem. Nettverket detter ut flere ganger, nesten daglig. Tregt og ustabilt.
Hei Oskar! Dette hørtes ikke bra ut! Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din. Jeg ber deg derfor ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - for et fullstendig feilsøk. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Home and awaynett. Det kommer og går, er borte bare i sekunder, men mange nok sekunder til at spilling ikke fungerer. Er også elendig ping til det meste. (75ms+)
Hei Ludvig! Det var kjedelig å høre. Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din, men vi vil gjerne hjelpe deg videre. Vennligst ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - slik vi kan gå gjennom et fullstendig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Angrer allerede på bytte fra Telia til HomeNet. Absolutt ingen informasjon ved oppstart, routeren er så dårlig at nettet så vidt dekker en etasje. Ringte og etterlyste Mesh e.l og fikk en router til. Men ingen virkelig forklaring på oppkopling eller om jeg får hjelp. Skulle vist fått en tv dekoder også men ble bedt om å ringe en annen leverandør og etterlyse den. Ikke en Mail, ikke en eneste informasjon. Mest lyst til å terminere før jeg har startet. Kundereise må være et ukjent begrep
Hei, Jeg har dessverre ikke en oversikt over saken din her. Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Jeg byttet da det kom en selger som gjerne ønsket jeg skulle bytte. Hadde tidligere Telenor, men har slitt litt da vi er mange som bruker nette her. Nå virker det veldig bra og prisen er litt snillere også!
Hei Kjerstid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med nettet vårt og at det dekker behovet ditt når flere skal være på nett samtidig. Vi håper på at vi fortsetter å imponere i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet