HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Angrer allerede på bytte fra Telia til HomeNet. Absolutt ingen informasjon ved oppstart, routeren er så dårlig at nettet så vidt dekker en etasje. Ringte og etterlyste Mesh e.l og fikk en router til. Men ingen virkelig forklaring på oppkopling eller om jeg får hjelp. Skulle vist fått en tv dekoder også men ble bedt om å ringe en annen leverandør og etterlyse den. Ikke en Mail, ikke en eneste informasjon. Mest lyst til å terminere før jeg har startet. Kundereise må være et ukjent begrep
Hei, Jeg har dessverre ikke en oversikt over saken din her. Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Jeg byttet da det kom en selger som gjerne ønsket jeg skulle bytte. Hadde tidligere Telenor, men har slitt litt da vi er mange som bruker nette her. Nå virker det veldig bra og prisen er litt snillere også!
Hei Kjerstid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med nettet vårt og at det dekker behovet ditt når flere skal være på nett samtidig. Vi håper på at vi fortsetter å imponere i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Skiftet nylig til homenet etter lenge å ha brukt telenor på fiber. Fikk beskjed om at det var bedre utstyr og nedgraderte derfor hastigheten. Fant raskt ut at jeg betalte for mye hos telenor og har vært svært fornøyd med homenet. Utstyr er mye bedre og prisene stabile
Hei Sander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med nettet og utstyret vårt. Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Jeg var lenge fornøyd med Telenor, men valgte å bytte til Homenet da det var endel rimeligere. Var først litt skeptisk, men ble betrygget da det var samme fiberkabel som Telenor bruker. Noen måneder etterpå funker alt som det skal og har også fått litt lengre rekkevidde på nette!:)
Hei Olva, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig pris på! Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Dette får jeg opp hele tiden og hver gang jeg ringer til HomeNet skal dem fikse det. Men det klarer dem aldri. Jeg koblet TV over på trådløst og da var det borte, men pga bedre bilde ved nettilkobling via kabel, koblet jeg kabelen inn igjen. Når jeg trykker på ja så får jeg beskjed om at det er ikke mulig. Dette har jeg hatt i over 3 år og det irriterer meg grenseløst at HomeNet ikke greier å fikse dette.
Hei, Jeg kjenner dessverre ikke til saken din her, men vi vil gjerne se nærmere på dette. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss på tlf 38990100 eller chat slik at vi kan få feilsøkt videre. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Bestilte fiber på hytta sommeren 2021 med løfte om levering sommeren 2022. Siden levering nå er stipulert til desember 2023, en forsinkelse på 18 måneder avbestlte jeg og ble "belønnet" med en faktura på 9000 kr. (som jeg ikke kommer til å betale)
Hei Ole. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Grunnet personsvernsregler så kan jeg ikke diskutere individuelle saker på offentlig forum. Fint om du kan kontakte oss direkte på telefon 38990100, chat eller mail ([email protected]) så skal vi få sett igjennom saken din. Vennlig hilsen Vilde | Homenet
Jeg solgte leiligheten min her i Tromsø i mars, så fikk jeg inkasso regning i mai der jeg skulle betale for ny installasjon for homenet for han som kjøpte leiligheten. Jeg har ringt Homenet over 10 ganger og sent flere eposter. De tar ingen ansvar og klager på at jeg "Demonterte instalasjonen" (jeg tok med meg ruteren til nye leiligheten og har homenet i dag) Ironisk nok. Fikk purring på inkassoen i dag og jeg skal betale 3750kr. Ringte Homenet nettop og de forklarer igjen at det er min fail og derfor skal jeg betale inkassoen, at det var ikke noe mer de kunne gjøre. Jeg har vert fornløyd med hastigheten og stabiliteten på internetet hos Homenet og har ingenting negativt om si om det. Men å betale regningen for nye huseieren blir jeg ALDRI og gjøre! Ny ruterbegyr kan være på, (noe homenet har ikke engang nevnt) men at jeg skal betale 3250kr for at en mann skal komme og innstalere en ny ruter og sende meg (som har alrede flyttet der ifra) samme beløp og jeg betalte for å få internet strekkt ifra veien og helt inn til min leilighet er noe jeg er ikke med på! Hvis det er sånn Homenet driver business: STYR UNNA
Hei Oskar, Grunnet personsvernsregler så kan jeg ikke diskutere individuelle saker på offentlig forum. Men i henhold til våre avtalevilkår så skal man ikke fjerne utstyr fra boligen med mindre annet er avtalt med HomeNet. Mvh Mohammed | HomeNet