HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må flere gang koble til internett manuelt på telefon når man kommer hjem. Nettverket detter ut flere ganger, nesten daglig. Tregt og ustabilt.
Hei Oskar! Dette hørtes ikke bra ut! Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din. Jeg ber deg derfor ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - for et fullstendig feilsøk. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Home and awaynett. Det kommer og går, er borte bare i sekunder, men mange nok sekunder til at spilling ikke fungerer. Er også elendig ping til det meste. (75ms+)
Hei Ludvig! Det var kjedelig å høre. Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din, men vi vil gjerne hjelpe deg videre. Vennligst ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - slik vi kan gå gjennom et fullstendig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Angrer allerede på bytte fra Telia til HomeNet. Absolutt ingen informasjon ved oppstart, routeren er så dårlig at nettet så vidt dekker en etasje. Ringte og etterlyste Mesh e.l og fikk en router til. Men ingen virkelig forklaring på oppkopling eller om jeg får hjelp. Skulle vist fått en tv dekoder også men ble bedt om å ringe en annen leverandør og etterlyse den. Ikke en Mail, ikke en eneste informasjon. Mest lyst til å terminere før jeg har startet. Kundereise må være et ukjent begrep
Hei, Jeg har dessverre ikke en oversikt over saken din her. Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Jeg byttet da det kom en selger som gjerne ønsket jeg skulle bytte. Hadde tidligere Telenor, men har slitt litt da vi er mange som bruker nette her. Nå virker det veldig bra og prisen er litt snillere også!
Hei Kjerstid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med nettet vårt og at det dekker behovet ditt når flere skal være på nett samtidig. Vi håper på at vi fortsetter å imponere i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Skiftet nylig til homenet etter lenge å ha brukt telenor på fiber. Fikk beskjed om at det var bedre utstyr og nedgraderte derfor hastigheten. Fant raskt ut at jeg betalte for mye hos telenor og har vært svært fornøyd med homenet. Utstyr er mye bedre og prisene stabile
Hei Sander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med nettet og utstyret vårt. Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Jeg var lenge fornøyd med Telenor, men valgte å bytte til Homenet da det var endel rimeligere. Var først litt skeptisk, men ble betrygget da det var samme fiberkabel som Telenor bruker. Noen måneder etterpå funker alt som det skal og har også fått litt lengre rekkevidde på nette!:)
Hei Olva, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig pris på! Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Dette får jeg opp hele tiden og hver gang jeg ringer til HomeNet skal dem fikse det. Men det klarer dem aldri. Jeg koblet TV over på trådløst og da var det borte, men pga bedre bilde ved nettilkobling via kabel, koblet jeg kabelen inn igjen. Når jeg trykker på ja så får jeg beskjed om at det er ikke mulig. Dette har jeg hatt i over 3 år og det irriterer meg grenseløst at HomeNet ikke greier å fikse dette.
Hei, Jeg kjenner dessverre ikke til saken din her, men vi vil gjerne se nærmere på dette. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss på tlf 38990100 eller chat slik at vi kan få feilsøkt videre. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet