HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubehagelig tregt og rundt kl 00.00 står de nesten stilt. Bare å drite i netflix og streme på canal digital boksen. Alt henger se opp. Lei av å starte boksen på nytt i håp om noe blir bedre. Å mobilen går de ofte på 4g fordi nettet er håpløst.
Hei Stian, Meget leit å se problematikken du beskriver. Jeg er dessverre ikke kjent med ditt abonnement hos oss, men ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling slik at vi får feilsøkt linjen din. Vi ønsker selvfølgelig å finne en permanent løsning slik at vi får imponert i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Bestillte fiber til to boenheter. Tok da noe tid før utbygging begynte. Nå er fiberen installert, og ingen ting fungerer oppimot eksisterende anlegg. Prøvd å kontakte HomeNet ved flere anledninger, får bare en frekt svar tilbake. Har nå valgt å benytte angre rett. Det ble et sirkus uten like, de mener angreretten er 14 dager etter bestilling (som var for et år siden). I norsk lov står det 14 dager etter siste mottatte vare. Regner med at dette blir advokat mat. Hold dere unna dette tulle firmaet. De vil ikke ha annet et pengene dine.
Hei Andreas, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, så den kan jeg ikke si noe på her. Når det kommer til angreretten gjelder den 14 dager fra bestilling/signering av avtale. Vi leverer en tjeneste, ikke en vare, her er det andre 'regler' enn hva som foreligger dersom man bestiller en vare av et selskap. Ta gjerne kontakt direkte dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Tegnet abonoment og fikk beskjed av selger at det ikke var bindingstid, da jeg skulle flytte etter 4-5 mnd kunne jeg ikke ha bindingstid. Det fant jeg ut av etter jeg avslutta abonomentet og fikk en faktura på nesten 4,000kr for de resterende 7 mnd med internett jeg ikke trenger eller skal bruke, tok kontakt med «kundeservice» for og få løst dette og fikk klar beskjed at det bare er og betale og ingenting kunne gjøres. Styr unna.
Hei Alexander, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, så den kan jeg ikke kommentere noe på. De aller fleste nye kunder hos oss har 12 mnd. bindingstid, så det høres rart ut at selger har infomrert feil om dette. Beklager så mye for at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Dersom du lurer på noe eller om det er noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte oss direkte! Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Vi bor i en 45 kvm leilighet hvor internettet fra Homenet ikke engang rekker frem til soverommet. En av oss jobber hjemmekontor og måtte kjøpe ekstra internett ledning som vi nå har dratt gjennom hele leiligheten for at jobb skal kunne funke som normalt. Prøvde å kontakte kundeservice og fikk beskjed om at «vi er dessverre ikke ansvarlige for hvor godt eller dårlig internett fungerer hjemme hos dere». Helt idiotisk, STYR UNNA.
Hei Hedda, Leit å høre at du opplever problemer. WiFi-en du får med gratis i modemet er en helt standard WiFi-løsning, det er mulig denne ikke er nok for ditt bruk. Vi tilbyr derfor en premium løsning til våre kunder som skulle trenge det, den kan du lese om her: https://www.homenet.no/home-wifi/ Du kan også lese litt om trådløst nettverk generelt her: https://www.homenet.no/det-tradlose-nettet-er-darlig/ Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Har gode erfaringer med Homenet sålangt. Ingen nedetid, vennlig kundeservice og bra hardware.
Hei Håkon, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :) Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Overtok leilighet med allerede innlagt fiber fra Homenet i November. Litt ustabilt nett i noen uker av og på. Så jeg bestemte meg for å få en montør til å se på det. Dagen etter får jeg en montør på døren til avtalt tid og han er hyggelig fra start til slutt! Det viste seg at fiberkabelen var brukket og trengte en ny lengde med kabel. Det fikset montøren på 20 min og ryddet og børstet nærmest støv etter seg. En god lytter, positiv og imøtekommer mine preferanser. Han gjorde rett og slett dagen min bedre. DET er god kundeservice på høyt nivå. Håper denne teknikeren får vite at han blir satt pris på. Gi denne mannen en medalje!
Hei, Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive en annmeldelse. Jeg skal få meldt videre at du har hatt en god opplevelse med våre montører. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Vi fikk avtalen fra en tidligere leietakere, men internett var treg siden dag en. De kunne ikke fikse det. Skal bytte over til en annet selskap men må betaler for de neste 6 måneder likevel de levere ingenting til meg. De gir ingen kanselering gebyr eller ingenting unntatt fra nei du må betale.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Her anbefaler jeg at du kontakter oss på chat/telefon slik at vi kan sjekke opp i dette. Linjen skal være i henhold til avtale. Om den ikke er det, og vi ikke får rettet opp i feilen så skal man kunne gå fra avtalen. Ta kontakt så får vi gjort et feilsøk. Vennlig hilsen Roar | Home_Net