Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilnærmet svindel.

Omtale av  Lise

Har du noen som helst mulíghet til å unngå denne bedriften i det fiber-monopolet staten har lagt opp til - så hold deg langt unna! ! Dette er så dårlig kundeservice, og informasjon om hva de selger med forbehold og fordyrende tillegg i liten skrift at det er tilnærmet svindel. I tillegg: utsetter feilretting i ukesvis og skylder på deres underleverandører. At det er mulig å drive slik i Norge i 2021 er skremmende.

Svar fra HomeNet
26.04.2021 15:52

Hei Lise, Jeg er ikke kjent med saken du beskriver, men det er utrolig leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Leveranse og feilretting knyttet til vår fiberlinje skal følge avtalevilkårene våre. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og håper du kontakter oss direkte på mail til [email protected], telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside slik at vi kan få en oppklaring i problematikken du beskriver. Vennlig hilsen Håvard | Home_net

Nyttig (1)

før hver høytid og helg så stenger de internett forbindelse og skylder på en felles feil i område

Omtale av  Sofia

Jeg har ikke hatt internett siden igår kveld og kan ikke klage til kundeservice fordi de er stengt de holder stengt alle helgene og stenger internett til utlendinger stort sett all som klager angående dårlig forbindelse er ikke etisnk norske .En rasistisk selskap som alltid har en dum forklaring og fårlig unnskyldning for å stenge ned internetet og det skjer alltid på en fredag noen ganger i hverdag også en dritt måte å børe billig på bare steng ned de dagene folk er hjemmet og har behov for internett

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06

Hei, Sofia Leit å høre at du har denne opplevelsen. Vi har ingen intensjoner om å behandle personer av annen etnisk bakgrunn dårligere, og beklager dersom du har fått inntrykk av dette. Vi har åpent i helgene på chat fra kl. 10-15 gjennom nettsiden vår, og kan hjelpe deg dersom problemer skulle oppstå. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (2)

Ikke fornøyd..

Omtale av  R

Mest ustabile nettet jeg har hatt og er for andre gang uten nett nå grunnet driftsfeil. Har vært kunde i snart 2år nå og har ofte til tider opplevd ustabilt nett også kommer det tilbake. I påskeferien ringte jeg kundeservice om når nettet skulle komme tilbake. Det ble lovet rundt kl.20:00 men nettet var ikke tilbake før kl. 1 på natta. Nå har jeg vært uten nett igjen før midnatt i går og har fremdeles ikke nett.. står det kommer tilbake kl.4. Det er bare utrolig frustrerende når man er såpass avhengig av internett i hverdagen.. vurdert å bytte leverandør flere ganger så mulig det skjer ganske snart.

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06

Hei R, Vi takker for din tilbakemelding, samtidig som jeg beklager for opplevelsen. Det vil dessverre ikke alltid være mulig å tilfredsstille ønsket om kortere rettetid. Vi kan likevel bli bedre på å holde våre kunder oppdatert underveis, og tar naturligvis med tilbakemeldingen videre. Dersom det er noe vi kan hjelpe med videre ønsker vi gjerne at du kontakter oss på tlf. 38 99 01 00. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (2)

Alltid på nett

Omtale av  Ronny K

Der telenor leverte mangelfull tjeneste og klagde på kobberlinje har homenet levert 30/10 med 2 små hickups som de løste på rekord tid i over 1 år

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06

Hei, Ronny Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du tok deg tid å skrive dette :-) Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (0)

Tullefirma

Omtale av  Tom R

Lurer på om noen i det hele tatt jobber der. Eneste en hører ifra de er fakturaen. Jeg vil ha valgfrihet til å velge. Og i 2021 burde vi ikke trenge masse bokser.

Svar fra HomeNet
19.04.2021 13:14

Hei Tom R, Vårt kundesenter holder åpent alle virkedager fra kl. 08:00 - 21:00. I tillegg har vi helgeåpent på chat via vår hjemmeside lørdag og søndag fra kl. 10:00 - 15:00. Dersom du opplever problemer med tjenesten, eller skulle ha noen spørsmål ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte oss. Ønsker deg en riktig god helg! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forferdlig

Omtale av  George

Har nå vært uten nett i 3 dager , og har mistet 3 hele arbeidsdager . Man får ikke et beklager over at man har mistet inntekt for 3 dager nå!!!! Dårlig signal var det før mistet signalet, sto opp mandag morgen da var nettet borte. Modemet lyser som det skal. Fikk beskjed om at plutselig var feilen fikset men de fikk ikke kontakt med mitt modem. Dette fikk jeg beskjed om først da kontaktet dem igjen.Fikk heller ingen melding fra dem at feilen var fikset men ikke fikk kontakt med mitt utstyr. Eneste stedet det står i bedriftmeldinger er at det er ordnet i Moss og Grålum, ikke noe med den byen jeg bor i. Kommer heller ikke inn på mine sider Da jeg spurte om man skal betale for noe som ikke virker fikk jeg ikke nor svar. Betaler hver mnd for dårlig nett,og nå et nett jeg ikke engang får brukt.

Svar fra HomeNet
15.04.2021 10:18

Hei, George Leit å høre at du har dette inntrykket av oss. Jeg forstår at manglende internett hjemme byr på utfordringer knyttet til arbeid. Hvis en montør må ut for å rette feil på linja kan det ta opptil 72 virketimer før feilen er løst. Etter at feilen er løst kan du kreve kompensasjon hos fakturavdelingen ved å ta kontakt med oss på tlf. 38 99 01 00 eller sende oss e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (1)

Får ikke den signalmengden jeg har betalt for og koster meg dyrt for å få noen til å se på det.

Omtale av  Torbjørn L

Dårlig service.Har vært i kontakt med firmaet flere ganger,men koster meg 2500 kr å få noen til å fikse problemene.

Svar fra HomeNet
14.04.2021 10:41

Hei Torbjørn, Det virker som det kan ha skjedd en misforståelse. Kostnaden du viser til er annulleringskostnad. Ved feil på linjen dekker vi feilretting. Du er bare ansvarlig for skade og feil du selv har påført utstyret. Ta gjerne kontakt med oss for å finne en permanent løsning på problemet du opplever. Du kan nå vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_net

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR