Nettstar har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter bestilling har jeg aldri fått noe svar på når fiberen faktisk kommer. Kom tilfeldigvis over informasjon på nettet om at de har inngått ett partnerskap med Bergen Fiber og da med leveranse av Altibox. Kunne de ikke ha sendt ut en mail om dette da? Når man ringer og spør om noe, så virker det som de er "one man deep", altså at dersom de har fravær av 1 person så kan ingenting svares på. Hadde jeg hatt noe valg ville jeg ikke ha valgt Nettstar, for det er for amatørmessig. Dersom 5G blir bygget ut før fiberen kommer blir det ikke fiber.
Forferdelig lite interessert i å fortelle om hvorfor fiberinstallasjoner ikke er kommet til avtalt tid. Ikke vet de når det kommer heller, selv om det faktisk er dem selv som bygger ut. Kundeservice er totalt fraværende, og de som jobber der virker veldig lite kompetent. Hvordan i alle dager disse skal kunne drifte et fibernett på lik linje som Bergen Fiber er meg en gåte. Basert på erfaringer med deres gamle wifilink, som jo "aldri" var feil på, men som på magisk vis ble fikset etter telefon til supporten deres, vil jeg håpe at de yter bedre service for dem som har fått Nettstar som fiberleverandør.
Nettstar er ikke en ekte nettverksleverandør, det er et svindelfirma som gjør det absolutt minimum nødvendig for det ikke skal kunne opprettes kriminalsak mot dem. De har fått penger av staten til å bygge ut fibernettverk som de ligger år på etterskudd med. Vil anbefale alle som har blitt svindlet av nettstar å ta kontakt med lokale representanter, de som står bak Nettstar avtalen burde etterforskes for korrupsjon.
Vi var lovet utbygging av fiber nett i Brunnslandsåsen for 1 år siden. Ingen informasjon å få fra kundesenteret deres som ikke har peiling. Det er derfor meget provoserende at dere markedsfører i stor skala med tilbud til de som allerede har fiber, men neglisjerer fremdrift av videre utbygging som dere har fått tilskudd til!!
Aldring feil på deres installasjoner når nettet er fraværende, men kommer som regel innen en time etter at en har kontaktet dem og informert om feil. Etter årsskiftet 2019-2020 har nettet vert svært ustabilt og fraværende i lange perioder (dager). Og leverandør innrømmer ikke feil.