Nettstar har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her har det vore elendig fra start til mål i Stordalen Masfjorden. ( sagt opp no ) Aldri fått kompensert for når nett var nede, som skjer ofte. Ingen brukerstøtte etter 16:00 og i helger. Då e det tekstmld til kode som du sjølv må betale for å sende og håpa på svar. Toppa seg v oppsigelse der dei opererer med 3 kalendermnd på dato. Heimesida seier inneværende mnd + 1 mnd.
Veldig dyr leverandør av fiber. Umulig å finne prisliste på hjemmeside, får bare feilmelding når eg prøver å sjekke priser på det de tilbyr.
For dårlig support. Burde vært døgnåpen teknisk support.
Totalt useriøs aktør. Nettet stadig nede. Fiberkabler ligger ubeskyttet i elver og bekker.Nettstedet deres viser stabilt bredbånd,selv om alt er nede. Rar seg tilrette på privat område uten å kontakte grunneier. Heldigvis kommer det en ny aktør på banen snart,og da bytter hele bygda leverandør. Skulle vert mulig å gi 0 stjerner.
Ustabilt og dyrt. Detter stadig ut, ingen å få tak i på kundeservice. Håpløst at èit så dårlig selskap skal kunne ha monopol, hadde byttet på flekken om det var andre alternativ.
Stadige brudd. Vanskelig å få nettet opp å gå. Vanskelig å komme i kontakt med fagfolk til å fikse feil
Nettstar har monopol der eg bor. Dette resulterer i at vi må betale dyrt. I tillegg må du betale for sms til support utenom åpningstider. Hvis det hadde vært mulig hadde eg byttet leverandør