NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En tolmodighetsprøve å få dere i tale og når dere endelig svarer så blir ikke samtalen tatt på alvor. Jeg sa klart i fra at jeg også måtte få tilsendt en forsterker for den tilsendte ruteren ikke dekket nødvendig areal. Vedkommende lovet da å sende en forsterker sporen straks. Dette skjedde torsdag 1. aug. I dag torsdag 8. august ringte jeg dere for å høre om forsterkeren var sendt og fikk da til svar at det ikke var sendt noen forsterker og at det ikke lå noen ordre på det hos dere. Mulig jeg nå blir oppfattet som vanskelig, men deres kundeservice har så langt vært lite hjelpsomt når dere ikke tar nye kunder mer på alvor enn det dere har vist. Dette har for meg vært en meget dårlig start på dette kundeforholdet så dersom dette ikke retter seg og ganske raskt vil jeg neppe anbefale NextGental til andre.
Hei Thor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 En god start er viktig, og her ser det ut til at vi har bommet skikkelig for å gi deg en god oppstart.. Jeg håper at vi har fått ryddet opp i dette til nå, om det fortsatt ikke er i orden så håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected], med litt flere detaljer om ditt abonnement sånn at jeg kan hjelpe deg med saken! Den jobben vi har gjort i starten av ditt kundeforhold kan vi ikke si oss fornøyde med, og vi lover å jobbe hardt for at det skal være lettere for deg som kunde hos oss fremover. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig utstyr som ikke holder det den lover. 90% av tiden funket wifi nettet ikke som det skulle. Nettet har blitt mye dårligere/saktere etter at vi byttet til dem. Veldig lite mulighet til lage/kontrollere nett i hjemmet. Ingen barnesikrings funksjoner. Holdt ikke mål i henhold til det jeg forventet etter samtalen med selger.
Hei E, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har hatt en dårlig oppstart, både at du er misfornøyd med utstyr og at nettet går saktere etter du byttet til oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement, om du fortsatt har samme problemer med internett så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi kan få sett på saken! Vi tilbyr gode sikkerhetspakker hvor du blant mye annet kan sette opp foreldrekontroll, hvis du har Total Trygghet med i abonnementet ditt må du huske å aktivere dette gjennom appen 🔰 Om har flere spørsmål, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide på chat eller telefon 98707979. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
55 min i telefonkø før jeg fikk svar…
Hei Tor, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at du ikke er fornøyd med den ventetiden, det er ikke vi heller.. Vi lover å jobbe hardt fremover for at du skal slippe å vente så lenge for å få svar på spørsmålet ditt! Vi skal fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jo eg har ett hytte abodement som ikke virker lengre, hva gjør dere med det!
Hei Jan, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har et hytteabonnement som ikke virker lengre, det vil vi gjerne hjelpe å se på. Siden jeg kun kan se ditt fornavn og det du skriver i omtalen, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via MinSide eller ringer oss på 98707979, så vi kan hjelpe deg med akkurat dette. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg var muntlig av selger garantert bedre dekning rundt omkring i huset ved overgang, men dekning er ikke bedre.
Hei Vegard, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å se at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse etter at du bestilte fiber fra oss. Jeg kan ikke se annet enn fornavnet ditt og det du oppgir i omtalen, men vi vil gjerne hjelpe med å se på om det WiFi-utstyret du har passer hjemme hos deg. Om du ikke allerede har fått hjelp til dette, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på MinSide eller ringer oss på 98707979. Ønsker deg en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Forferdelig tungvind meny på rikstv og tilkobling var knotete og ufattelig tungvindt og finne ut av og koble til internett.. Umulig og komme gjennom til kundeservice. Men salg tok tlf på første ring... tilfeldig? Neppe.. Dette var også tilfelle hos naboen min som hadde samme problemene.. Dette er ikke bra nok... manglet også en tv boks som jeg bestilte, og tv pakka jeg fikk var også feil. Når jeg skulle inn på hjemmesiden deres å bytte fikk jeg også opp to forskjellige priser på sportspakke. Sto 499,- på startsiden men når jeg la den i handlekurven kostet den 579,-
Hei Esben, Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at det har vært så tungvint i oppstart av ditt kundeforhold, både med tilkobling av TV-utstyr og for å koble det til internett. Vi har dessverre hatt høyt påtrykk på telefon siste del av sommeren.. Det er vi ikke stolte av og vi jobber knallhardt hver dag for at det skal bli enklere å komme i kontakt med oss! Jeg har sjekket at prisene for SportsPakken er oppdatert på nettsiden våre, og det ser ut til å være riktige priser så det kan ha vært oppdatert etter du la merke til dette. Jeg er likevel glad for at vi har kunder som er våken og gir oss beskjed når det har glippet hos oss 😄 Opplever du fortsatt vanskeligheter med TV eller internett, håper jeg du tar kontakt med oss for vi ønsker å være til hjelp når alt ikke fungerer som det skal. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig greit og sette opp og ser ut til og funke veldig bra og bra app.
Hei Tore, Tusen takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med oppstarten hos oss. Så skal vi jobbe på videre for at det er minst like enkelt for deg å være kunde hos oss videre. Ønsker deg en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel