NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig tungvind meny på rikstv og tilkobling var knotete og ufattelig tungvindt og finne ut av og koble til internett.. Umulig og komme gjennom til kundeservice. Men salg tok tlf på første ring... tilfeldig? Neppe.. Dette var også tilfelle hos naboen min som hadde samme problemene.. Dette er ikke bra nok... manglet også en tv boks som jeg bestilte, og tv pakka jeg fikk var også feil. Når jeg skulle inn på hjemmesiden deres å bytte fikk jeg også opp to forskjellige priser på sportspakke. Sto 499,- på startsiden men når jeg la den i handlekurven kostet den 579,-
Hei Esben, Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at det har vært så tungvint i oppstart av ditt kundeforhold, både med tilkobling av TV-utstyr og for å koble det til internett. Vi har dessverre hatt høyt påtrykk på telefon siste del av sommeren.. Det er vi ikke stolte av og vi jobber knallhardt hver dag for at det skal bli enklere å komme i kontakt med oss! Jeg har sjekket at prisene for SportsPakken er oppdatert på nettsiden våre, og det ser ut til å være riktige priser så det kan ha vært oppdatert etter du la merke til dette. Jeg er likevel glad for at vi har kunder som er våken og gir oss beskjed når det har glippet hos oss 😄 Opplever du fortsatt vanskeligheter med TV eller internett, håper jeg du tar kontakt med oss for vi ønsker å være til hjelp når alt ikke fungerer som det skal. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig greit og sette opp og ser ut til og funke veldig bra og bra app.
Hei Tore, Tusen takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med oppstarten hos oss. Så skal vi jobbe på videre for at det er minst like enkelt for deg å være kunde hos oss videre. Ønsker deg en strålende onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Funker bra. Rask respons. Oversiktlig om brukere. Vanskelig å endre navn på WiFi.
Hei, Ahalv! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd med byttet over til oss, og hastigheten vi leverer til deg. Jeg ser ikke ut fra denne omtalen hvilket utstyr du bruker, men du kan finne en oversikt og guide på det utstyret vi leverer på https://hjelp.nextgentel.no/. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 hvis du trenger hjelp til ditt internettabonnement. Ønsker deg en super onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Works as ordered.. but a real pain trying to get in contact with customer service, waited 52 mins..
Hi Mark, Thank you for becoming a customer, and for your feedback! I'm glad to hear that the product works as expected, but clearly we need to work harder so that you can easily can get help to solve the problems you have on your internet.. We promise to work hard to make it easy for you as a customer moving forward! Have a nice monday! Best regards Jenny, NextGenTel
Umulig å komme frem m telefon. Heldigvis en veldig god selger som har hjulpet meg.
Hei Anita, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Så kjipt at du har hatt problemer med å komme i kontakt med oss, her må vi gjøre en jobb for at det skal bli enklere for deg å få hjelp til det du lurer på! Vi lover å jobbe knallhardt for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss fremover 🙌 Ha en fin mandag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Byttet fra Telenor, og de benytter samme nett. Men RiksTv som inngår sammen med Ngt er dårligere enn T-wee
Hei Per, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Det er helt riktig at vi leverer på samme nett, og derfor jobber vi for at det skal være en enkel overgang til oss på fiber! Jeg skjønner at det kan være uvant med ny TV-løsning enn den du er vant til å bruke. Jeg håper at du er mer fornøyd med RiksTV etter du har fått testet det over en periode, og har du noen spørsmål trenger du ikke nøle med å ta kontakt 😄 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig fornøyd tar lit tid og komme igang med tv kanalene
Hei Karl, Hei Stein, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å se at du er veldig fornøyd, det vil vi kalle en god start på kundeforholdet! Har du fortsatt problemer med TV-kanalene? Ikke nøl med å kontakte oss, vi er her for å hjelpe både på chat via MineSider og telefon 98707979. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel