NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi betaler for hastighet på 50, men mottar bare 38-40. Skulle gjerne kunne sendt e-post fro å få kontakt.
Prisen er bra i forhold til alle andre, men chat funksjonen er helt grusom og du detter ut flere ganger i vente på at set skal bli din tur. Noe som forøvrig tar opp mot en time om du klarer å holde deg der, og flere timer om du detter ut. Funksjonen hvor du kan sende og opprette sak skjønner jeg ikke hvorfor de har, for de svarer jo ikke på det du sender selvom det står svar innen 24-48 timer. Telefonnummeret er godt gjemt, men var det jeg tilslutt måtte ty til for å få hjelp. Ellers roter de fælt med levering og tid og fakturaer. Det siste plusset de skal få er at nåe du først får kontakt med kundeservice er de utrolig snille og hjelpsomme, og fikser opp i det meste.
Fungerer som forventet. Ingen problemer med nettet.
Hadde jeg kunne gitt 0 stjerner så hadde jeg gjort dette. Disse svarer ikke på kundeservice og vanskelige og få taki. Nette detter ut flere ganger hver dag og det går ikke Ann og se på film uten at det står og lader hele tiden.
Leverte fiber uten kostnad når ingen andre ville levere.
Allerede fått faktura, samme dag som jeg fikk ruter i posten. Men greia er at den henter ikke inn nett og må da ha tekniker. Og faktura er allerede sendt ut og dem krever betalt for juli måned UTEN at jeg har fått nett.
Alt kom når det skulle. Alt fungerte som det skulle. Det var enkel installasjon. Men savner flere porter for kablet nett ut fra ruteren.