NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Allerede fått faktura, samme dag som jeg fikk ruter i posten. Men greia er at den henter ikke inn nett og må da ha tekniker. Og faktura er allerede sendt ut og dem krever betalt for juli måned UTEN at jeg har fått nett.
Alt kom når det skulle. Alt fungerte som det skulle. Det var enkel installasjon. Men savner flere porter for kablet nett ut fra ruteren.
Den 11/7 Tirsdag var nettet borte, kuben lyste rødt, var tilbake utpå kvelden.
Etter 13 dager som NextGentel kunde er jeg godt fornøyd. Overgangen fra Nordix data (Telenor eid) har gått sømløst. Får håpe at jeg blir like fornøyd i fortsettelsen.
Da jeg har problemer med å koble pc til nettet og prøver å få hjelp, sitter jeg først i 43 minutter og plutselig er det stengt. Dette er for dårlig service fra NextGenTel. Kl var da 17 når jeg fikk beskjed om at det var stengt. Dette er jeg veldig misfornøyd med
Angrer umiddelbart på bytte til NextGenTel. Må forholde deg til to-tre selskap og apper, appene håpløst dårlige i bruk. Kundeservice er umulige å komme i kontakt med. Utstyret er dårligere enn det vi byttet fra. Wifi-utstyret holder ikke det det lover. Må restarte ruteren flere ganger per dag.
Vansker med oppkobling, Montør hjelp nødvendig. Stor ekstra kostnad Sender fakturaen fra montør til dere