NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endelig ferdig med Telenor for godt!! Vi har nå 3 abonnement med NextGentel i familien og alle er 100% fornøyd. Jorunn
MAnge dårlige omtaler her, har ikke noe problemer med min fiberlinje, fungerer veldig bra, tommel opp fra meg
Bestilte fiber 100/100 på min nye adresse som allerde har fiber, og hvor nextgentel leverer. Bestilte 10.07.22 nå er det 26.09.22 og jeg har fortsatt ikke fått utstyr med åpning av linjen. Utrolig lang leveringstid og ingen informasjon om når jeg får nettet. Ble fortalt at det skulle ta 2-4 uker. Chattet med dem i dag og dem har fortsatt ikke noe svar, når oppkoblingen/utsendelsen av utstyret skal skje..
Null kundeservice, dårlig pakke...🤬🤬🤬 Dårligere TV-tilbud, dårligere nett...
Når en kontakter dere over telefon er det umulig å få noen samtale, det bare kommer musikk,og intet skjer.Noe en blir veldig frustrert over.Så går tiden.og om ikke lenge kommer innkassokrav.
Videreførte bindingstid på mitt abonnement etter 12månder, når jeg sa tydlig at jeg kun skulle ha 12månder ved inngåelse av bindingstiden. Jeg sa tydlig at jeg skulle bytte til fiber fra annen leverandør neste år. Når jeg spurte om mer info fra de på minesider så bare lukket de henvendelse uten å svare. Har vært fast kunde i mange år og alltid betalt det jeg skulle og dette er takken. Anbefales ikke.
Selger fra NextGenTel kommer på døra. Er frekk og påståelig. Truer med å rapportere denne adressen til Konkurransetilsynet fordi jeg på forhånd sjekket priser hos andre leverandører. Selger visste på forhånd alt om mitt abonnement fordi det var låst til utbygger og at denne bindingstiden nå er over. Nå er jeg HELT sikker på å ikke velge NextGenTel.