NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service, opplever at internett er kjappere en sist leverandør selv om vi har en linje med mindre kapasitet
Hei Hans, Takk for omtalen din, og for at du har byttet til fiber fra oss 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger, ofte kan WiFi være grunnen til at hastigheten oppleves lavere enn hastigheten inn til boligen, og da er riktig WiFi-utstyr løsningen. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig onsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få 5G. Så må få satt den i 2 etg og kjøpe en forsterker
Hei Trine, Kjedelig når internett ikke fungerer som det skal. Håper vi får muligheten til å finne og fikse feilen. Vi står klare til om du kontakter oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide 😊 Jeg håper vi hører fra deg snart. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Desverre forferdelig dårlig kvalitet på nettet. Vi har hatt det i litt over 1 år og har gjennom hele perioden opplevd til stadighet at vi mister nettet. Vi byttet fra telenor som hhv. Vi aldri opplevde avbrutt i nettet etter 5 år med telenor som leverandør. Nextgentel var derimot definetivt best på pris, derav 2 i rating istedet for 1
Hei Pål, Takk for at du er blitt kunde hos oss og deler din omtale 😊 Vi leverer fiber over Telenor sine fiberlinjer, og derfor skal vi kunne levere akkurat like god kvalitet til en konkurransedyktig pris! Det er veldig kjipt at du har så dårlig opplevelse med nettet vi leverer så lenge. Ustabilt nett er ikke noe kjekt, så vi vil gjerne ha muligheten til å hjelpe deg med å finne og fikse feilen. Vi står klare til om du kontakter oss på telefon 98707979 eller chat via MinSide. Jeg håper vi hører fra deg snart. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Leverer i henhold til avtalt hastighet, ingen problemer.
Hei Sindre, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Jeg syns det er helt topp å lese at du får hastigheten du skal, og at det ikke er noen problem. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig torsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Da jeg bestilte fiber så fikk jeg beskjed om 14 dagers ventetid, da presiserte jeg dato 14 dager frem i tid og selger bekreftet. Da det var gått 13 dager tok jeg kontakt og fikk da beskjed at det tok opptil 3 uker, 2 uker er da de begynner å jobbe med det. Da jeg fikk det flere dager senere måtte vi igjen ta kontakt med en sliten person på kundeservice for å få hjelp til å sette opp nettet. Deres kundeservice er elendige og ventetiden er helt uakseptabel, ikke har dere funksjon at dere ringer opp men at en må vente i minimum 45 min for å få snakket med en person. Heldigvis var serviceen hos Rikstv helt motsatt av deres. Hilsen en som har jobbet 25 år i kundeservice.
Kontaktet NextGenTel for fornying av avtale etter utgått kampanje. Fikk pris (549) og informerte dem om at konkurrent hadde lavere pris (539). NGT sa da at frakt fra konkurrent kom i tillegg, og ville utgjøre samme pris dette året. Jeg hadde frem til dette vært kunde hos NGT i 9,5 år, og kommer etter dette til å være kunde hos konkurrent i hvertfall like mange år. Og jeg kommer til å anbefale konkurrenten til hele nabolaget også. DET burde de kanskje tatt med i regnestykket sitt når de ville spare usle 10kr i måneden. Dette taper de masse penger på..
Hei Roger, Takk for at du deler din omtale med oss! Først og fremst så syns jeg det er veldig kjedelig at du har vert kunde hos oss i så mange år og går ut av kundeforholdet med dette inntrykket. Når det kommer til pris så ser jeg ikke noe informasjon om ditt abonnement og kan derfor ikke svare annet enn generelt. Vi jobber for å levere internett i topp kvalitet til en konkurransedyktig pris, og for at det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel. Jeg syns det er synd at du ikke er kunde hos oss lenger, men jeg håper du er fornøyd med det nye abonnementet du har fått og så skal vi stå klare med åpne armer dersom du vil bli kunde hos oss igjen 😊 Jeg håper du har en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
fart er i mellom 485mb -96 mb må bli 500/500 mb Veggene er ikke i veien til router.
Hei Yulia, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Det er helt avgjørende å vite om du måler farten med kabel eller trådløst for å finne ut hvor problemet ligger. Vi står klare til å hjelpe hvis du opplever at nettet går tregt, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Håper du tar kontakt sånn at vi kan forsikre oss om at alt fungerer som det skal! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel