NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer i henhold til avtalt hastighet, ingen problemer.
Hei Sindre, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Jeg syns det er helt topp å lese at du får hastigheten du skal, og at det ikke er noen problem. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig torsdag, og riktig god høst videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Da jeg bestilte fiber så fikk jeg beskjed om 14 dagers ventetid, da presiserte jeg dato 14 dager frem i tid og selger bekreftet. Da det var gått 13 dager tok jeg kontakt og fikk da beskjed at det tok opptil 3 uker, 2 uker er da de begynner å jobbe med det. Da jeg fikk det flere dager senere måtte vi igjen ta kontakt med en sliten person på kundeservice for å få hjelp til å sette opp nettet. Deres kundeservice er elendige og ventetiden er helt uakseptabel, ikke har dere funksjon at dere ringer opp men at en må vente i minimum 45 min for å få snakket med en person. Heldigvis var serviceen hos Rikstv helt motsatt av deres. Hilsen en som har jobbet 25 år i kundeservice.
Kontaktet NextGenTel for fornying av avtale etter utgått kampanje. Fikk pris (549) og informerte dem om at konkurrent hadde lavere pris (539). NGT sa da at frakt fra konkurrent kom i tillegg, og ville utgjøre samme pris dette året. Jeg hadde frem til dette vært kunde hos NGT i 9,5 år, og kommer etter dette til å være kunde hos konkurrent i hvertfall like mange år. Og jeg kommer til å anbefale konkurrenten til hele nabolaget også. DET burde de kanskje tatt med i regnestykket sitt når de ville spare usle 10kr i måneden. Dette taper de masse penger på..
Hei Roger, Takk for at du deler din omtale med oss! Først og fremst så syns jeg det er veldig kjedelig at du har vert kunde hos oss i så mange år og går ut av kundeforholdet med dette inntrykket. Når det kommer til pris så ser jeg ikke noe informasjon om ditt abonnement og kan derfor ikke svare annet enn generelt. Vi jobber for å levere internett i topp kvalitet til en konkurransedyktig pris, og for at det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel. Jeg syns det er synd at du ikke er kunde hos oss lenger, men jeg håper du er fornøyd med det nye abonnementet du har fått og så skal vi stå klare med åpne armer dersom du vil bli kunde hos oss igjen 😊 Jeg håper du har en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
fart er i mellom 485mb -96 mb må bli 500/500 mb Veggene er ikke i veien til router.
Hei Yulia, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Det er helt avgjørende å vite om du måler farten med kabel eller trådløst for å finne ut hvor problemet ligger. Vi står klare til å hjelpe hvis du opplever at nettet går tregt, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Håper du tar kontakt sånn at vi kan forsikre oss om at alt fungerer som det skal! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har hatt NextGenTel fiber i mange år! og er meget godt fornøyd. Vi er to pensjonister og klarer oss meget godt med abb 'Lite'. Når Telenor øker sin pris MÅ NextGenTel også følge med siden de leier nettet av dem- Fem stjerner !
Hei Stein, Veldig kjekt å lese at dere har hatt fiber fra oss i mange år, og takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger! Og skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkel! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Etter avtale med telefonselger skulle n.g.t ordne alt angående oppsigelse av min avtale med Telenor. Regning fra Telenor ble betalt ved forfall. Fire fem dager senere fikk jeg regning fra n.g.t for samme periode. De hadde tydelig ikke gjort jobben etter avtalen. Fikk overhode ikke medhold. Regninga måtte betales. Mailet samtidig med Forbrukerrådet , som ga meg full støtte. Allikevel gikk saken til rettslig innkasso . Her står saken nå. Kan gå til Forliksrådet
Hei Knut, Takk for at du deler din omtale! Jeg skulle hatt flere detaljer om ditt abonnement og bestillingen før jeg kan se hva som har blitt feil her. Jeg håper jo at du allerede har vært i kontakt med oss og fått hjelp til dette. Hvis ikke kan du sende en e-post til [email protected], så jeg kan hjelpe med saken videre. Vi jobber for å gjøre det enkelt for våre kunder, og vil absolutt rette opp om vi har gjort noe feil. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nettet er stort sett ok, men til tider litt ustabilt. Synes prisen er høy og at de stadig øker den ganske betydelig, skulle gjerne sett etter alternativer.
Hei Andreas, Takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale! Ustabilt nett er ikke noe kjekt, det håper jeg vi får hjelpe deg med. Jeg håper du tar kontakt med oss, så kan vi prøve å finne og rette feil på nettet og sett på om du har den internettavtalen som passer best hjemme hos deg. Vi vil jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden fremover. Ha en super onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel