Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NextGenTel
3.2
2 152 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 152 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
449
323
221
189
970
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig winback-avdeling

Omtale av  Roger

Kontaktet NextGenTel for fornying av avtale etter utgått kampanje. Fikk pris (549) og informerte dem om at konkurrent hadde lavere pris (539). NGT sa da at frakt fra konkurrent kom i tillegg, og ville utgjøre samme pris dette året. Jeg hadde frem til dette vært kunde hos NGT i 9,5 år, og kommer etter dette til å være kunde hos konkurrent i hvertfall like mange år. Og jeg kommer til å anbefale konkurrenten til hele nabolaget også. DET burde de kanskje tatt med i regnestykket sitt når de ville spare usle 10kr i måneden. Dette taper de masse penger på..

Svar fra NextGenTel
03.10.2024 11:11

Hei Roger, Takk for at du deler din omtale med oss! Først og fremst så syns jeg det er veldig kjedelig at du har vert kunde hos oss i så mange år og går ut av kundeforholdet med dette inntrykket. Når det kommer til pris så ser jeg ikke noe informasjon om ditt abonnement og kan derfor ikke svare annet enn generelt. Vi jobber for å levere internett i topp kvalitet til en konkurransedyktig pris, og for at det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel. Jeg syns det er synd at du ikke er kunde hos oss lenger, men jeg håper du er fornøyd med det nye abonnementet du har fått og så skal vi stå klare med åpne armer dersom du vil bli kunde hos oss igjen 😊 Jeg håper du har en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fart er ikke den som er annonsert .

Omtale av  Yulia O

fart er i mellom 485mb -96 mb må bli 500/500 mb Veggene er ikke i veien til router.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:15

Hei Yulia, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Det er helt avgjørende å vite om du måler farten med kabel eller trådløst for å finne ut hvor problemet ligger. Vi står klare til å hjelpe hvis du opplever at nettet går tregt, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Håper du tar kontakt sånn at vi kan forsikre oss om at alt fungerer som det skal! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Meget bra!

Omtale av  Stein F

Har hatt NextGenTel fiber i mange år! og er meget godt fornøyd. Vi er to pensjonister og klarer oss meget godt med abb 'Lite'. Når Telenor øker sin pris MÅ NextGenTel også følge med siden de leier nettet av dem- Fem stjerner !

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:12

Hei Stein, Veldig kjekt å lese at dere har hatt fiber fra oss i mange år, og takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger! Og skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkel! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Arrogant holdning , etter å ha gjort feil

Omtale av  Knut O. K

Etter avtale med telefonselger skulle n.g.t ordne alt angående oppsigelse av min avtale med Telenor. Regning fra Telenor ble betalt ved forfall. Fire fem dager senere fikk jeg regning fra n.g.t for samme periode. De hadde tydelig ikke gjort jobben etter avtalen. Fikk overhode ikke medhold. Regninga måtte betales. Mailet samtidig med Forbrukerrådet , som ga meg full støtte. Allikevel gikk saken til rettslig innkasso . Her står saken nå. Kan gå til Forliksrådet

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:28

Hei Knut, Takk for at du deler din omtale! Jeg skulle hatt flere detaljer om ditt abonnement og bestillingen før jeg kan se hva som har blitt feil her. Jeg håper jo at du allerede har vært i kontakt med oss og fått hjelp til dette. Hvis ikke kan du sende en e-post til [email protected], så jeg kan hjelpe med saken videre. Vi jobber for å gjøre det enkelt for våre kunder, og vil absolutt rette opp om vi har gjort noe feil. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Nextgentel

Omtale av  Andreas

Nettet er stort sett ok, men til tider litt ustabilt. Synes prisen er høy og at de stadig øker den ganske betydelig, skulle gjerne sett etter alternativer.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:24

Hei Andreas, Takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale! Ustabilt nett er ikke noe kjekt, det håper jeg vi får hjelpe deg med. Jeg håper du tar kontakt med oss, så kan vi prøve å finne og rette feil på nettet og sett på om du har den internettavtalen som passer best hjemme hos deg. Vi vil jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden fremover. Ha en super onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ok nå og alt virker

Omtale av  Einar S

Greit å koble opp, men hadde problemer med ruter, da den måtte omprogrameres.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:18

Hei Einar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at alt er ok og virker nå, til tross for litt oppstartsproblem med ruter. Hvis du har noen spørsmål til abonnementet så trenger du ikke å nøle med å spør oss, vi jobber for at det skal være enkelt for deg som kunde! Jeg ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Faktura feil

Omtale av  Linda M. B

Abonnementet ble startet for tidlig og faktura sendt ut feil så startet litt feil men rettet opp i.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 11:21

Hei Linda, Takk for at du er blitt kunde og deler din omtale! Kjedelig å se at vi gjorde feil med både oppstartsdato og fakturering i overgang til oss. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være mindre feil og gjøre det enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel 💚 Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål til ditt abonnement. Ønsker deg en flott onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR