NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig og bra i forhold til konkurentene. Fungerer stort sett som det skal. Bytter det ikke ut.
Var i kontakt med support i dag og maken til god service🙂. Damen jeg snakket hadde god greie på det tekniske.
Veldig fornøyd. Bare gode erfaringer med nextgentel!
Bryter kontakter. Harselerer med gamle og syke. Hørte selv latter i bakrunner. Når jeg forklarte at min reigning ble sendt til en 90 års meget syk dame. Ute av stand til og sende min reigning til meg. Absolutt ingen hjelp. Nesten ukentlige feil og brudd på signalene. Så ingen annen utveg en å si opp abonomanget.
Hei Espen. Dette er ikke noe vi kjenner oss igjen i og slik skal du på ingen måte bli behandlet. Jeg beklager at du hørte latter i bakgrunnen og at dette var forstyrrende for samtalen, men jeg vil med sikkerhet si at dette ikke var knyttet til henvendelsen din. Det er en lei situasjon og vi skal så klart være behjelpelig. Vi kan ikke endre fakturaadressen uten samtykke fra juridisk eier, men dersom du har tilgang til MinSide, enten på web eller gjennom app så kan du gjøre endringen der. Hilsen Samuel i NextGenTel
Anbefales, har hatt andre leverandører men gått tilbake til NextGentel pga stabilitet, rekkevidde og god hastighet selv på 50! Og billigere enn andre!! Snakk om flere hundre kr i mnd!
Tv har fungert dårligere ved å gå over til Nextgentel. Problemer med modem. Går i heng svart skjerm. Kan ikke flytte lokalkanal. Kan ikke spole med bilde på skjermen. Ikke klokke. Ikke radio. Umulig å se knapper på fjernkontroll uten briller.🤔
Rask tilbakemelding og gjør sitt beste for å løse problemer.