NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bryter kontakter. Harselerer med gamle og syke. Hørte selv latter i bakrunner. Når jeg forklarte at min reigning ble sendt til en 90 års meget syk dame. Ute av stand til og sende min reigning til meg. Absolutt ingen hjelp. Nesten ukentlige feil og brudd på signalene. Så ingen annen utveg en å si opp abonomanget.
Hei Espen. Dette er ikke noe vi kjenner oss igjen i og slik skal du på ingen måte bli behandlet. Jeg beklager at du hørte latter i bakgrunnen og at dette var forstyrrende for samtalen, men jeg vil med sikkerhet si at dette ikke var knyttet til henvendelsen din. Det er en lei situasjon og vi skal så klart være behjelpelig. Vi kan ikke endre fakturaadressen uten samtykke fra juridisk eier, men dersom du har tilgang til MinSide, enten på web eller gjennom app så kan du gjøre endringen der. Hilsen Samuel i NextGenTel
Anbefales, har hatt andre leverandører men gått tilbake til NextGentel pga stabilitet, rekkevidde og god hastighet selv på 50! Og billigere enn andre!! Snakk om flere hundre kr i mnd!
Tv har fungert dårligere ved å gå over til Nextgentel. Problemer med modem. Går i heng svart skjerm. Kan ikke flytte lokalkanal. Kan ikke spole med bilde på skjermen. Ikke klokke. Ikke radio. Umulig å se knapper på fjernkontroll uten briller.🤔
Rask tilbakemelding og gjør sitt beste for å løse problemer.
Nextgentel solgte oss Internett 1 mnd før de visste Telenor skal legge ned linjer her vi bor. Vi hadde 2 uker nett og etter 2 uker var vi uten nett hele tiden. Etter det ringte de oss og beklagde for det som har skjedd og anbefalte oss fiber! Da sa vi at vi ikke kan grave her dersom det er betong og da fikk vi høre at vi kan ta den via luft og at det skulle komme montør for å se på det. Jeg har spurt 3 ganger om jeg måtte betale noe dersom det ikke blir mulig med fiber allikevel da sa han vi snakka med at vi ikke trengte å betale noe da. Montøren kom da etter 1 mnd og sa at vi ikke kan ta det via luft og nå sier da nextgentel at vi må betale gebyr for brudd av avtalen, siden det er for sent med angreretten! Ren LURERI!! Dårligste kundeservice jeg noen gang har vært borti. Ville gjerne prate med han som lurte meg med å selge meg det j... abonnementet men det kunne de ikke hjelpe meg med. Damen i kundeservicen sier at det står i kontrakten men jeg har ikke fått noe kontakte før etter at jeg allerede har bestilt....
You order the internet, the fitter comes and tells you that you can't connect the internet overhead when ordering, they lied that you can, and now they make me pay for breaking the contract, it's usually scammers they knew that there was no way in the ground because there was a street
Siden kundeforholdets start har prisen doblet seg og leveransen (hastighet og stabilitet) blitt dårligere. Unnskyldningen er at vedlikehold og drift har blitt dyrere. Merker at jeg også har problemer med å håndtere "ovenfra og ned holdningen" i tilbakemeldingene fra kundeservice. Jeg har nå sagt opp kundeforholdet og kommer nok ikke tilbake. Jeg anbefaler ingen å benytte denne operatøren.