NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns d fungerer bra og er raskt.Dere kunne jo komme med noen tilbud innimellom da
Hei Ann Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi har med jevne mellomrom ulike kampanjetilbud på nettsiden vår som du kan benytte deg av dersom du ikke har bindingstid lengre. Dersom du benytter deg av et slik kampanjetilbud, vil dette medføre en ny bindingstid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
God kundeservice fra Nextgentel. Fikk hjelp til det jeg hadde spørsmål om.
Hei Svein Harald. Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du fikk hjelp til det du lurte på! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Det var en lang leveringstid på dette abonnementet og når oppkoblingen skulle skje for 1 døgn siden skjedde det ikke noe.Det ble ved purring sagt at montører holdt på med oppkobling men som nevnt 1 døgn etterpå er det fremdeles ikke noe nettilgang.
Hei Christian. Leveringstid varierer fra om det er fiber eller kobber linje som skal kobles opp, men vi prøver alltid å få deg på nett raskest mulig. Vi får en forventet leveringstid fra montør selskapet som vi videreformidler til deg, dessverre kan disse av og til avvike pga ulike årsaker. Det er ikke ønskelig for oss at installasjonsdato ikke blir gjennomført etter avtalt tid da dette også medfører et tap for oss. Jeg får ikke sjekket direkte opp i saken din for å finne hva årsaken til utsettelsen er, men håper problemet er løst og du er på nett nå. Dersom du fortsatt har problemer eller lurer på, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Dårlig kundeservice, uten nett i mere enn 3 uker. Lovet å sende ny ruter 3 ganger
Hei Bertil. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men ingen kunder skal oppleve å være så lenge uten nett så det beklager jeg. Vi skal også holde løftene våre og vi har ingen grunn til å ikke sende deg en ny ruter når dette er avtalt. Vi ønsker å ha deg videre som kunde og jeg håper feilen blir rettet straks og at alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ustabilt nett, ofte dårlig hastighet. Man får ikke det man betaler for. Betaler for 75/75, den faktiske hastigheten er noe annet.
Hei Truls. Du skal alltid få det du betaler for - hvis ikke skyldes det en feil som vi skal rette opp i. For å ettergå at du linjen leverer den hastigheten den skal kan du måle med kabel koblet direkte til ruteren mens det ikke er noen annen bruk av nettet samtidig som hastighetsmålingen pågår. Jeg forstår så klart om det utelukkende er trådløs tilkobling du ønsker. Det er ikke mulig for oss å garantere for samme hastighet over trådløs overføring som kablet. Om du opplever problemer med den trådløse dekningen gjør vi det vi kan for å bedre dette og eventuelt gir veiledning og tips til hva som kan gjøres for å utbedre dette på egen hånd. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg gjerne videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Internett har vært veldig treig og noen ganger blir forferdelig
Nettet mitt har vært nede en uke. Kundeservice lover stadig nye datoer, men holder det ikke. Skylder på at montørene ikke har tid, men det er vel fordi Nextgentel ikke har betalt for å ha god nok beredskap? Ble lovet nett kl 20 i kveld. Ringte kundeservice kl 20, da var det 87 minutters ventetid, og kl 21 stengte de, og de ringte ikke tilbake. Hvorfor tilbyr de tilbakeringing kl 20 når de har 87 min kø, og 60 minutter igjen av kundesenterets åpningstid? Forrige mnd var jeg også uten nett i en snau uke, da måtte de sende ny ruter. Og da er det bare å vente på posten fra Bergen, for de har selvfølgelig ikke avtaler med noe firma der du kan hente ut en ny ruter. Hvis du skulle ha gått inn på avtale med dem så følg nøye med fakturaene. De setter opp prisen uten å varsle, og prøver seg med at mailen fra dem må ha gått i spam-filteret etc, noe som ikke stemmer. Kort sagt, hold deg i langt, langt unna hvis du har mulighet til å få nett fra en annen leverandør. Jeg nekter å tro at andre kan være verre.
Hei. Det var altfor lang ventetid på tirsdagskveld - og det er noe vi ser alvorlig på. Målet vårt er maksimalt 5 minutter ventetid over telefon. Det målet har vi stort sett klart å overholde, men i perioder med høy trafikk av uante årsaker har vi ikke klart dette. Vedrørende at du har måtte vente på montør så er dette beklagelig. Vi ønsker at eventuelle feil skal rettes så snart som mulig. Montørselskapene som benyttes avhenger av hvem som er netteier. Vi benytter samme montørselskap som andre leverandører i samme område og har naturligvis ikke en lavere prioritering. Ved nedetid på abonnementet som følge av ruterbytte, linjefeil eller lignende skal du få refusjon. Om du ikke kan se å ha fått dette er det bare å gi oss en lyd. Vi er tilgjengelig på telefon, chat, Facebook, e-post og vår nye NextGenTel-app. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel