NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når vi skulle skifte selskap spurte jeg flere gang om kanalene var de samme...særlig fotball og formel 1 var viktig for oss...jada sa han ingen forandring på kanalene...så vi føler oss veldig lurt ! Men snakka med en hyggelig mann i Rikstv, og han ordna så vi fikk tilbake sportskanalen....men vi må jo betale ekstra , så vi ender vel opp med et mye dyrere abonnement enn vi hadde...Veldig skuffa Nexgentel!
Har ikke fått startet opp med tjenesten,da kun vår leieboer har fått sine tjenester.
Litt nytt enda håper det blir bedre etterhvert .fjernkontrollen passer ikke for eldre folk .har bestilt en med tall .
Ennå kort referanse tid, fungerer som forventet. Fikk Telenor sin boks til å virke etter resetting.
I september ble jeg lurt av en selger til å gå over til dere, fra Telenor. Jeg skulle ha 5 helt like abonnement. Pr i dag er vi fortsatt 2 som ikke har TV. Jeg fikk nett for to dager siden. Det er avglemt å si opp ett abonnement hos Telenor slik at jeg har fått regning fra dem også for november. Når jeg ga beskjed om at det skulle sies opp hos Telenor for to dager siden så ble ett av mine 5 abonnement hos NextGenTel sagt opp i stedet !! Jeg sliter veldig med de som sitter på kundesenteret. I går fikk jeg faktura på 3 abonnementer ut året. Tre !?!
Vanskelig oppkobling, men fungerer utmerket. Signalene er bra og noe bedre enn forrige.
Problematisk å koble opp. Ruter har bare 2 porter. Rekkevidden til ruter virker ikke til å være bedre enn Telenor slik jeg ble fortalt. Prisen stiger veldig om et år noe selger ikke informerte om. Forsøkte å komme i kontakt for å høre om dette i angrefrist perioden, men da hadde hen ferie. Blir nok ikke hos NextGenTel mer enn bindingstiden.