⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
NextGenTel
3.2
2 198 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 198 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 198 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
980
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 198 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rotete

Omtale av  Stein

Huseier fikk installert fiber et par dager før jeg flyttet inn. Alt er montert og klart, men de har ikke aktivert nettet fordi montørene ikke har gitt dem beskjed om at det var ferdig montert. Huseier reiste på ferie i den tro at alt var i orden, så nå må jeg prøve å fikse dette. Da jeg kontakter NGT for å se om de kan aktivere det, får jeg bare beskjed om at de ikke kan gi meg noe info da jeg som leietaker ikke er juridisk eier av nettavtalen. Det har jeg heller ikke bedt om. Det jeg ba om var at de skulle aktivere nettet, eller kontakte montøren og få bekreftet at alt er klart, slik at de kan aktivere det, slik de uansett hadde gjort automatisk, dersom montørene hadde gitt dem beskjed med en gang det var montert... Nå ser det ut som jeg blir sittende uten nett frem til huseier kommer hjem, om 3 uker... det passer svært dårlig å stå uten nett, da jeg holder på med utdanning og har ukentlige rapporter som skal leveres inn, og oppgaver som skal leveres på nett. Dårlig kommunikasjon med sine innleide montører, kronglete "sikkerhetstiltak" og dårlig service! Styr for all del unna.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundebehandling bør skjerpes.

Omtale av  Britt

Kundebehandling er ikke spesielt god! Vi skifter selskap. Breibåndet i seg selv fungerer stort sett bra.

Utrolig dårlig kundeservice, snakker bare svada som de antagelig leser fra en manual...

Omtale av  M

Aldri opplevd å måtte vente en uke på å få rettet en feil! Fikk beskjed mandag morgen at montør skulle komme, fredag ettermiddag nå, og fortsatt ikke noen montør og ikke en lyd utenom når vi maser og spør på chat. Det nytter jo ikke å komme gjennom på telefon, sittet i flere timer uten svar. Dere er første prioritet! Haha javel! Bare løgn. Sto ikke i saken ihvertfall. Ikke fått en status, ikke noen tilbakemelding på en hel uke! Aldri mer! Dersom du har hjemmekontor og er avhengig av nett anbefaler jeg en leverandør du kan stole på at hjelper deg. Det gjør ikke Nextgentel som svarer på noe annet enn du spør om og legger ut om ting som ikke har noe med saken å gjøre, samt at de ikke leser saken før de svarer og du må gjenta og gjenta. Håpløse greier! Terningkast 0

Trist exit

Omtale av  Christen A. T

Har vært kunde i Nextgentel over flere år, og vært greit fornøyd - dels fordi det ikke har vært bedre alternativer der jeg bor. Hastigheten har stort sett vært lavere enn oppgitt, og ruter trengte stadig omstart, men dette kan man leve med. Det jeg reagerer på er kundeservice - evig loop og veldig lang ventetid må påregnes hver gang noe ikke er som det skal.

Ustabilt og svakt Internett

Omtale av  Steinar E

Betaler mye for lite. Elendig nett og svært ustabilt. Føler oss utnyttet fordi det ikke fins alternativ nettleverandør. Erfaringene er basert på over 12 år.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs kundeservice!

Omtale av  Helge

Fiber og router gikk i stykker ifb med lynnedslag natt til søndag. Meldte ifra søndag morgen. Ringte mandag morgen på vei til jobb. Fikk beskjed om at man måtte være hjemme pga rutinen. Forklarte at alt er «dødt». Bare send nye bokser. Hjalp lite. Rutine er rutine her i gården. Dro tidlig fra jobb for å gå gjennom det opplagte. «Vi må nok sende en montør da fiberboks og router er i ustand». Nei sier du det? Idag er det onsdag kveld. Rakk det visst ikke idag heller. Fortsatt uten Internett eller TV. Ingen info om man ikke selv tar kontakt. Får satse på bedre tider imorgen. 5 dager for en enkel fix der altså👍

Bedrageri

Omtale av  Paula A

Aldri mer nextgentel, aldri mer igjen. Jeg har betalt for en tjeneste som funker nesten aldri... Det siste året har jeg tatt kontakt med dem flere ganger ....kun stress og penger borte...

NextGenTel har 2 198 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR